廣告

2013年12月5日 星期四

手術後首次同陽光玩遊戲

 






12月1日星期日
 
 話說媽媽早前入咗醫院做手術 , 住咗5日醫院 , 出咗院嘅呢段日子好彩有爸爸悉心照顧 , 一家人互相扶持 , 媽媽終於慢慢康復起來~!!
 
屈咗成兩個禮拜 , 今日終於有街街去...........開心呢 , 呢張相似唔似賣樓盤廣告呢?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

天氣咁好 , 一家人出嚟行吓.............對媽媽身體都有幫助~!!
 
 

  咁耐無嚟秘密花園 , 風景依然很美~!!
 
 

 爸爸又偷影我喇~!!!!!!!!
 
 

 難得响呢度見到海鷗 , 媽媽高興得不得了~!!
 
 

 影完相..........去草地玩吓先~!!
 

 
開心識到呢個朋友仔
 

 
响草地踢吓波波 
 
 

 行吓..........
 
 

 跑吓............
 

 
走吓.......... 
 
 

 飛吓..........
 


咁就過咗一個開心嘅下午 , 謝謝媽媽傷口仲隱隱作痛都同我去街街 , 希望媽媽快啲好番哂 , 咁我哋就可以一齊去行山呢 , 媽媽加油呀~!!!!!!!!!!




58 則留言:

  1. 祝圓咕碌媽媽早日康復呀!

    回覆刪除
  2. Get well soon, 第一張圓咕碌好鬼cute,踩住個波嗰張,圓咕碌好鬼型

    回覆刪除
    回覆
    1. 有心呢,ee 有眼光,嗰兩張相我都好鐘意呢。

      刪除
  3. 圓咕碌媽要好好休養呀~ get well soon~

    回覆刪除
  4. 圓咕碌咁乖,媽媽見到都開心~~~
    祝圓咕碌媽媽快D好番!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀.............媽媽响醫院嗰幾日最掛住就係我 , 一返到屋企即刻抱住我唔放呢~!!
      謝謝豆丁關心 , 我代媽媽謝謝你~!!

      刪除
  5. 圓咕碌踢足球好有型呀!
    祝圓咕碌媽咪早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無碧咸咁型先?
      謝謝ManMan , 媽媽知道你咁關心佢 , 一定好開心呢~!!

      刪除
  6. 圓咕碌媽媽要好好休息,快啲好返呀^3^
    圓咕碌飛下個張好搞笑~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽休息埋呢個星期要返工 lu , 我都唔捨得呢 , 謝謝關心~!!
      飛相好難影架................呢張相個個都讚呢~!!

      刪除
  7. 碌碌係媽媽嘅靈丹妙藥, 一定好快冇事, 只要見到碌碌開心, 媽媽會更開心, 好快,我地又可以一齊去玩喇 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝ee咁關心我媽媽 , 講真吖...............媽媽見到我開心佢咩嘢痛都可以唔記得呢~!!
      等媽媽好返哂.................一於約出嚟見面~!!

      刪除
  8. 願圓咕碌媽媽快快康復!影多d sweet母子相,"飛吓"呢張相至得意至like!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 jane jane 關心,等媽媽康復好,一定影多啲母子相比你睇,嗰張相我都好鐘意呢。

      刪除
  9. 碌碌媽, 就算返工都要小心啲, 唔好粗努, 你應該未真正好返o架!
    碌碌, 你都要幫手照顧媽咪呀! p(^_^)q

    回覆刪除
    回覆
    1. B姐姐真抵錫,媽媽叫我謝謝你。^0^
      我會睇住媽媽..........唔比佢咁操勞呢。

      刪除
  10. 見到咁耐冇update, 都覺得有d出奇, 原來咕碌媽入咗院.....而家冇事就好喇, 天氣轉涼, 要小心身體唔好冷親呀! Get well soon..:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Grey ee 真聰明..........咁都估到有啲嘢,媽媽响醫院做完手術.........驗血發現貧血,輸咗兩包血,加上傷口痛,未有時間入去你個blog度探你,希望你唔好介意呢。

      刪除
    2. 咕碌妈最紧要好好休養,其他事都系次要呢! ee又点会介意。^_^

      刪除
  11. 圓咕碌媽媽, Take care, 要多D休息,好快好番晒 ^^ 祝早日康復

    回覆刪除
    回覆
    1. 我代媽媽謝謝森里,知道你鐘意睇我嘅飛相,特登叫爸爸影比你睇,唔知你滿唔滿意呢?

      刪除
    2. 得到森里大師讚賞,我同爸爸都超開心呢。

      刪除
  12. 睇圓咕碌見到媽咪出院飛來飛去幾開心!
    圓咕碌媽媽要早日康復吖~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有心,媽媽覆咗診,拆咗膠布,欠入面傷口未埋,過多一個月應該完全康復呢。
      我好耐無同媽媽出街,真係開心到飛起。

      刪除
  13. 咕碌媽, 無事ar ma, 見你好番就好了, 有家人的支持真係快康復好多架 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 月ee , 媽媽好咗好多喇 , 不過要慢慢行 , 家務都要爸爸代勞 , 唔可以拎重嘢 , 希望快啲康復哂呢~!!

      刪除
  14. Sad to hear that~anyway...祝圓咕碌媽媽早日康復, and with you guys can have the wonderful festival with you baby!

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚姐姐 , 媽媽唔想太多朋友仔擔心 , 所以無講比你知要做手術 , 依家休息咗兩個禮拜 , 傷口無咁痛 , 可以行快咗路 , 不過仲未跑得住 , 聖誕節應該會好番哂呢 , 唔駛太過擔心~!!

      刪除
    2. Baby~U don't be naughty & stay with your mummy always... let her take more rest hor!!!

      刪除
    3. 知道,我會聽靚姐姐話,謝謝你咁關心我媽媽呢。

      刪除
  15. 最後一張真係得,咕碌仔跑住都笑騎騎 XDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢張相响fb 專頁有159讚,証明好多人鐘意睇我飛呢。

      刪除
  16. 圓咕碌, 你媽媽要好好保重身體, 快D好返呀. 我終於都成功搬家了, 希望可以常來探你啦, 你D相影得好靚呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜你成功搬家,Spicy 幾好嗎?有時間一定去探你呢。
      謝謝你讚爸爸啲相靚呢。

      刪除
  17. 圓咕碌MA , 你要好好休息下呀,唔好咁粗勞啊 ^^
    去散下步睇下花花草草都有助康復啊, 保重啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝珍妮姐姐關心 , 媽媽開心有咁多朋友仔關心佢呢~!!

      刪除
  18. 圓咕碌好似足球小將咁有型~
    咕碌媽休息多d, 好好保皇呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想好似碧咸咁威水呢。
      媽媽知道丸丸咁關心佢,一定好開心,謝謝你。

      刪除
  19. 咕碌媽,手術後要多點休息,加上有貧血,你遲些等傷口好番晒要補一補呀,保重﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 羊羊真有我媽媽心,抵錫,依家過咗3個禮拜,開始補得嗎?

      刪除
  20. 圓咕碌踩波波, 好有型呀

    回覆刪除
  21. 無事嘛~~要快D好返帶圓咕碌去街呀~~~
    多得爸爸照顧....加油呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好咗好多喇,有心呢。
      媽媽開始同我去番街街,爸爸已經唔駛做咁多家務,媽媽幫輕佢好多呢。

      刪除
  22. 你媽媽咩事呀! TAKE CARE依家好涷呀! 你要乖乖鍚返媽媽喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小手術..............依家無事喇 , 謝謝關心呢~!!

      刪除