廣告

2013年12月18日 星期三

戀戀紅葉2013

 
 

12月10日星期二
 
爸爸知道星期日會落雨 , 怕我無街去唔開心 , 所以同媽媽一齊放假同我去大棠影紅葉相 , 加上揀平日去會少啲人 , 影得舒服啲呢~!!
 
泊好車我哋上咗燒烤場影呢期最紅同埋只得一棵嘅"楓香"樹~!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

媽媽比我响燒烤場玩咗一陣 , 跟住我哋開始尋找"楓香"嘅足跡喇 , 政府新建嘅"楓香林"指示牌~!!

 
 
好快就比我見到楓葉 , 呢棵夠哂紅 , 真係好美呢~!!
 
 


  
 同媽媽影番張合照留念先~!!
 
 
 

 
 連蝴蝶都忍唔住响楓葉叢中編編起舞~!!
 
 
 

 
 行到咁上下..............又比我見到楓葉喇~!!!!!!!!
 
 
 

 
 坐定定做吓model 比爸爸影~!!
 
 
 
 

 哈哈.............睇見咁靚嘅楓葉 , 心情都特別高漲~!!
 
 
 

 
 點少得嚟張大頭相呢~!!
 
 
 

 
 只要大家細心去揾 , 就會同爸爸一樣..............揾到稀有嘅五掌楓葉~!!!!!!!!
 
 
 

 
 唔講大家一定唔知...............呢張相可以影得咁靚................都係多得媽媽比個背脊我企咋 , 卡卡~!!
 
 
 

 
 大棠多數都係呢啲"三裂掌狀嘅楓葉"
 
 
 
 

 呢張相嗰構圖好淒美~!!
 
 
 

 
 做 model 有時都要向高難度挑戰 , 唔好睇我咁鎮定 , 查實我企到好高呢~!!
 
 
 

 
 深淺唔同顏色嘅楓葉各有美態 , 呢張相我都好鐘意~!!
 
 
 

 
 玩咗兩個幾鐘頭 , 最後送上呢張作品 , 作為2013年紅葉篇畫上一個完滿嘅句號~!!
 
 

 
上面呢塊紅葉仲比媽媽私有化咗 , 查實仲有好多楓樹未變色 , 估計聖誕節前去就會全部變哂色呢 , 有興趣嘅朋友仔一定唔好錯過呢個咁難得嘅機會 , 最後謝謝大家收看~!!
 
 
 
 
 


48 則留言:

  1. 影得好靚呀,圓咕碌係Top model ♡^_^♡

    回覆刪除
  2. 超鍾意大頭相, 碌碌好BB 好可愛
    咁快行山,媽媽傷口會痛嘛, 未夠一個月都要小心喔~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........ee 超有眼光,呢張相係媽媽影架。
      我哋行吓影吓休息吓,媽媽都應付自如,ee 唔駛擔心呢。

      刪除
  3. 圓咕碌帶咗頸巾好斯文靚仔,好有氣質呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天要襯番條靚靚頸巾影相相 ,都係多得我嗰影像顧問媽媽呢。

      刪除
  4. 好耐冇探你喇圓咕碌,我好想去大棠呀! 好靚靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 失蹤咗咁耐,你幾好嗎?
      有時間一定要去行吓呢。

      刪除
  5. 喜歡最後個張,秋意濃濃^^我上次星期日去,真係超多人,你地個感覺悠閒好多呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 平日去真係舒服好多呢。我記得有年揀咗星期日去,人山人海到好似去咗旺角,卡卡。

      刪除
  6. d 作品好正, 你爸爸媽媽d 技術都唔錯 p^^q

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心响月 ee 口中攞到讚,一定要話比爸媽知呢。

      刪除
  7. 碌碌好彩你無辜負媽媽咁辛苦比個背脊你, 張相夠chok! 大頭相就最可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實之前好多相都要企响媽媽個背脊上面影,不過無話比你哋知,今次公開呢個秘密,係想比大家知道.........咕碌家影嘅相一啲都唔媽夫,制作好認真架,卡卡。

      刪除
    2. 原來你成日要企媽咪背脊, 咁你有無踏矮咗媽咪 o架! 哈哈! {{ (^口^) }}

      刪除
    3. 緊係無啦...............我咁 fit , 企咗上去都唔範覺得重架 , 卡卡~!!

      刪除
  8. 平日去一定舒服好多了, 假期去人多影唔到之餘怕毛小孩比人踩添 >_<
    圓咕碌呢個MODEL 好稱職啊, 上背,上樹都得 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有年試過星期日去影紅葉,多人到好似去咗旺角咁,每個景點又要排一陣隊先影到,經此一役,唔會再揀假日去呢。
      我呢個 top model 唔係浪得虛名架,哈哈..........!!

      刪除
  9. 睇下媽媽幾錫圓咕碌,為左影得圓咕碌靚d,踩住背脊都冇所謂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽心甘情願咁做架,佢咁做都係想比啲靚相大家睇,希望大家睇得開心呢。

      刪除
  10. d相超靚呀, 同埋composition又正, 一d都唔比外國遜色呢! 圓咕碌好靚仔呀, 帶條頸巾好有冬日feel, 媽媽真係好有眼光, 知道mud嘢最襯仔仔, 替ee問候媽媽, 祝早日康復...^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 太誇獎了 , 只要用心影我相信你都可以 , 最緊要 ee 睇得開心呢~!!
      我呢個形象顧問真係無得頂架 , 成日都好評如潮 , 所以我一直都起用佢呢~!! XDDD
      謝謝 ee 咁有心 , 媽媽有八, 九成好番喇 , 我相信過埋呢個月佢就完全康復呢~!!

      刪除
  11. 有媽媽抱住你,零舍可愛嘅!兩個都影得好靚呀!尾二張相好鍾意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次同媽媽影合照,我都好樂意架,呢張相我同媽媽都好鐘意呢。
      謝謝 jane jane 對呢輯相咁滿意。

      刪除
    2. 碌碌BB,我又來啦!^_^

      刪除
    3. 好多謝 jane jane 成日入嚟探我呀 , 我都祝你冬至快樂呀~!!!!!!!!! ^0^

      刪除
  12. 圓咕碌,你條冷球頸巾好靚,多謝報料,終於等到好天氣,今個星期要出動去影紅葉啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛客氣 , 希望之前落雨無影響到啲紅葉 , 影得開心啲呢~!!

      刪除
  13. 爸爸媽媽好錫你啊!!!!!!(其實我怕狗狗的,但是,圓咕碌,你真的好可愛啊!*v*)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈..............原來你怕狗嘅 , 真係唔講唔知呢 , 希望我可以用時間溶化你接受我 , 卡卡~!!

      刪除
  14. 圓咕碌你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建構一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你哋第二次邀請 , 經了解後.................我好樂意加入成為一份子 , 至於稿費方面 , 入本人戶口 , 我會用嚟捐給狗狗慈善機構~!!

      刪除
  15. 蝴蝶+楓葉真係好少見 ^^
    咕碌仔好PRO, 在加媽的 support :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係咁好彩影到咋~!! >.<
      我呢個 model 好專業架 , 卡卡~!! ^0^

      刪除
  16. 圓咕碌真係個好 pro 嘅 model,咩角度影都無難度!
    d 紅葉好靚吖,原來香港我仲有好多好多地方未去過...
    預祝圓咕碌一家 Merry Christmas & Happy New Year!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次嚟香港...............我好樂意帶你四圍去玩 , 有我呢個親善大使 , 包你玩得好開心呢~!!

      刪除
    2. 我都係一樣,之前係香港生活咗廿幾年,都係好多地方未去過,依家移民咗廿年,以前去過的地方都唔同晒,返o黎都要再去睇

      刪除
    3. 咁........如果你有機返嚟香港,我一定介紹啲好去處比你呢。

      刪除
    4. 真係可以带我去四圍玩吖?!好開心吖 *拍手拍手*
      甘我多謝你哋先 <3
      Happy Holidays!

      刪除
    5. 唔駛咁客氣,朋友嫲,不過要早啲通知媽媽攞假呢。

      刪除
  17. 小朋友好乖. Look so professional to take pictures.

    Wish you have a happy holiday!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝茶茶探訪 , 仲讚我乖 , 開心呢~!!

      刪除
  18. 圓咕碌好上鏡好靚仔呀
    好彩你地閒日去
    住大棠的朋友話個個周末都迫爆去睇紅葉o既人
    搞到條路好塞車, 有家歸不得 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好上鏡? 話唔定你見完我真身會改觀呢 , 因為真人仲上鏡過相片 , 卡卡~!!
      因為有一年我哋星期日上去 , 停車場爆到無位泊車 , 仲要多人到好似去咗旺角咁呢~!!

      刪除
  19. d紅葉好靚呀,水太太今年都打算去呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 假期去好多人架,啲車塞到爆哂,希望你玩得開心啲呢。

      刪除