廣告

2013年10月29日 星期二

全港最大寵物公園


10月27日星期日
 
今日我哋踩場去全港最大................耗資咗一千一佰萬興建而成嘅寵物公園 , 究竟有幾好 ? 跟咕碌仔去睇睇呢~!!
 
公園側面有個停車場 , 可容納35個車位 , 都幾方便~!!
 
 
 
可愛嘅狗狗壁畫 , 為公園添上特色~!!
 
 
 
  一嚟到就認識咗呢位朋友仔
 
 
 
 
 
睇吓我哋玩得幾開心
 
 
 
 
 玩到熱哂要坐低休息一陣 , 順便飲啖凍水解熱
 
 
 
 
 呢個就係細狗場 , 地方唔係爸媽想像中咁大
 
 
 
 
 呢度都有少少草地比我跑 , 不過啲草太長好拮呢~!!
 
 
 
 

設施方面..............就有呢個狗狗水機同埋沖身池
 
 
 
 
 
公園又可以連接去將軍澳海濱長廊 , 我哋決定去行吓
 
 
 
 
 
嚟到海濱長廊...............環境真係唔錯
 
 
 
 
 周圍行吓坐吓 , 又做吓model 比爸爸影 , 真寫意~!!
 
 
 
 
 對面座山下面就係寵物公園 , 唔經唔覺我哋都行咗好遠~!!
 
 
 
 
 媽媽話好耐無影過全家福 , 影番張留念先~!!
 
 
 
 
 
行到五點回程 lu
 
 
 
 
 
話咁快就行番嚟寵物公園 , 估唔到响度撞到朋友仔 , 同佢哋玩咗一陣就要走~!!
 
 
 
 

 總括嚟講.............地方唔算太大 , 設施都唔錯 , 草地略嫌唔足夠 , 玩過就算lu~!!
 
 

 
今日都玩得好開心呢~!!  


34 則留言:

  1. BeBe : 哩度媽媽話返去探嫲嫲先會順便行下, 經碌碌個個講解過更加唔會特登去囉 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來Be Be 都嚟過呢度玩,爸爸覺得好失望,我同媽媽就玩得好開心呢。

      刪除
    2. BeBe : 碌碌哥哥, 真正認真行就冇, 只係經過, 嫲嫲屋企都望到咖,..望到海濱長廊都真係好正, 遲下去嫲嫲度,叫媽媽同我地認真行一次先至得 ^-^

      刪除
    3. 哈哈.............你寫到................去探嫲嫲先會順便行下 , 搞到我誤會咗添~!! >.<

      刪除
  2. 哎呀,個寵物公園太遠啦,只方便有車人仕,圓咕碌,點解你影相可以好定定望鏡頭?媽媽比左啲乜嘢吸引你的視線﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱..............真係遠咗啲 , 加上我統計過多數去玩嘅朋友仔都係住將軍澳區 , 好少特登揸車嚟玩呢~!!
      靜靜雞話比你知吖...............媽媽用零食引我望鏡頭架~!!

      刪除
  3. 回覆
    1. 咁又係.........香港响呢幾年間多咗好多寵物公園。

      刪除
  4. 大埔都有狗狗公園, 但係就無分大狗同細狗. 所以好多時啲大狗一到, 細狗就要走lu . 如果每區都有大型寵物公園, 咁啲毛小孩就可以多啲地方玩啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係喎..........好少狗公園分大細狗場,呢個算獨一無二呢。

      刪除
    2. 我去過鴨脷洲同上水都有分大細狗區架 ^^

      刪除
    3. 謝謝你話我知,有分會感覺安全啲。

      刪除
  5. 回覆
    1. 等你回歸好耐喇,終於搬好舊blog ,恭喜哂。

      刪除
  6. I know you baby...just go with your daddy & mummy, any where also is a funny place right ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes........只要同爸媽一齊..........去邊都無所謂呢。

      刪除
  7. 尾六張相的伸脷公仔賣唔賣 ka, :) 圓咕碌真係可愛到似足毛公仔.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.........非賣品嚟架,仲係爸媽心目中嘅無價寶呢。

      刪除
    2. 唔使講都知喇. :)

      刪除
  8. 回覆
    1. 咁又係........已經好過好多國家呢。

      刪除



  9. 圓咕碌 ma,

    我想請問你, 點樣可以係yahoo blog D資料搬過來? 我搞來搞去搞唔掂 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嗰方法係續篇copy 過嚟架,比較花時間呢。

      刪除
    2. 如果你哋唔介意, 我可以介紹我其中一個Blog 友http://poonpoon888.blogspot.hk 佢可以幫到你哋如何一次過搬屋 o架! 佢寫得好詳細 o架!

      刪除
    3. 當然唔介意啦,仲好多謝你呢,等我入去睇睇先。

      刪除
  10. 坐係石駁個張可以做月曆! 咕碌媽有冇惗過用仔仔d相做2014年月曆呀? 好似快圖美可以代印喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有諗過呀.........不過揀相好頭痛呢。

      刪除
  11. 圓咕碌係萬聖節有冇扮下靚呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀,不過同南瓜米奇影咗相,登咗响google+ ,你可以去睇睇呢。

      刪除
  12. 回覆
    1. 新地方有新鮮感,所以玩得特別高興。

      刪除
  13. 大埔廣福邨對面都有個叫做寵物公園, 但我次次經過都狗影無隻, 可能太細吧 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 廣福邨嗰個狗公園.................新開嗰陣時我都去過一次 , 真係唔算大呢~!!

      刪除