廣告

2013年10月2日 星期三

爸爸放大假



9月26日星期四

爸爸由星期一開始放大假 , 排到今日終於輪到我有街街去喇 , 咁啱媽媽要出觀塘做嘢 , 爸爸同我就做柴可夫車媽媽出觀塘做嘢 , 等媽媽做完嘢 , 首站...........去咗觀塘狗公園 , 地方都算唔錯 , 有草地比我跑吓 , 第二站..............去咗觀塘海濱花園 , 等我介紹一吓呢個地方先................
 
觀塘海濱花園原址為觀塘公眾貨物裝卸區東南端的沿海地段,佔地7340平方米,是整項啟德發展計劃的首個休憩用地項目。海濱花園建有一座特色塔樓地標,其設計意念來自公眾貨物裝卸區內堆放的一疊疊回收廢紙。每天晚上,塔樓地標內的燈飾會隨着音樂變色閃動,配合地上散射的水霧,以及整條海濱步道地燈的色彩變化,悅目的燈光營造出七彩繽紛的夢幻效果。
    
   呢座就係"塔樓 " 係咪好有特式呢~!!

 
 
   側面睇都好靚架
 
 
 
   咁有特式嘅建築物 , 一定要影番張相留念~!!
  
 
  企定定比爸爸影
 
 
 
  坐定定又影 , 呢度仲好大風添 , 吹到我頭髮亂了~!!
 
 
 
   點少得同媽媽合照
 
 
 
  影完相跑吓草地先
 
 
 
   又比媽媽捉住影相相
 
 
 
   跑到熱哂.............媽媽叫停我飲水水
 
 
 
   仲要我坐低休息吓 , 坐响呢度睇海景真係好正架~!!
 
 
   休息完爸爸叫我哋做 model 比佢影吓 , 當然無問題呢~!!
 
 
 
   哈哈.............睇吓我幾專業 ?
 
 
 
   第三站............."玩轉天橋底 " 呢度有好多"塗鴉作品" 影相唔錯架~!!
 
 
 
  我身後面呢座就係"玩轉天橋底 " 嘅作品之一
 
 
 
  入去參觀吓先..............咩嘢都無 , 不過風涼水冷~!!
 
 
 
   坐响呢度欣賞" 塗鴉 "最適合不過喇~!!!!!!!
 
 
 
  紹完觀塘好去處 , 我哋又出發去下一站 lu~!!
 

 
  第四站.............汀九灣海濱公園 , 爸爸上網睇過 , 呢度最適宜影青馬大橋 , 夜景仲一流~!!

 
  視察完環境 , 真係唔錯 , 下次一定會再嚟~!!
 
 
  我頭頂係"汀九橋 " 呢個角度影真係好正~!!
 
 
  
 行到六點幾要走喇 
 
 
 
  因為開始有蚊咬爸爸媽媽呢~!!
 


返停車場攞車 , 見到有架綠Van 轉彎撞到架電單車 , 好彩電單車手只係擦傷手腳 , 媽媽問候咗佢幾句 , 証實無事先開車返屋企 , 媽媽話雖然大家唔認識 , 不過發生交通意外點都會驚驚 , 慰問一吓 , 心都會定啲 , 希望電單車哥哥早日康復~!!


















37 則留言:

  1. 碌碌呀, ee 我日日都對住哩個海濱..不過有你哩個靚仔model , 令到哩個地方又真係好有特色咁禾..

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.........睇嚟政府要揾我做旅遊大使 , 介紹吓香港好去處呢~!!

      刪除
  2. 呢度真係好有特色呢~~ 有圓咕碌做model,影d相好靚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度夜晚仲靚呀,著咗燈加埋煙霧好浪漫架,可惜我未有女朋友呢。>.<

      刪除
  3. 圓咕碌家一日遊好精彩呀! ︵( ̄︶ ̄)︵
    第20張, 橋底嗰張相個效果好好, 我覺得有啲似時光隧道嘅感覺! 重有啲由黑白變向彩色感! (^0^)b

    回覆刪除
    回覆
    1. BB 姐姐有好豐富嘅幻想力 , 等我都幻想吓坐時光隧道去邊先? >0<

      刪除
  4. 觀塘個海景view 真係好正啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...........快啲同哥哥嚟呢度拍吓拖呢~!!

      刪除
  5. 圓咕碌有哩個爸爸真幸福, 時時揾d靚景同你和媽媽影靚相! 尤其你同媽媽合照半身側光個張, 同背影望海個張, (個天重有'耶穌光') 特別靚, ee好仲意呢.....^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸其實唔想同媽媽影架 , 因為媽媽影相好有要求 , 背影望海張相都係媽媽構圖出嚟 , 爸爸無奈地配合咋 , 好彩ee 識欣賞 , 媽媽好安慰呢~!! ^0^

      刪除
  6. 咁多個站都好靚,值得去行下。

    回覆刪除
  7. 個景好靚, 有機會又叫熊仔陪我去先, hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想八下, 我見你個blog有 ”訪客留言”, 它是如果設置的?

      刪除
    2. 熱戀嘅戀人一定要去呢 , wakakaaa

      刪除
    3. 哈哈.............我整咗好耐喇 , 你依家先發覺 , 我今晚去你個blog 度教你整 , 好嗎?

      刪除
    4. 因為我次次一入lei只留意你內容, 故無留意其他野, kaka... 好啊, 我一定等你 ^3^

      刪除
    5. 原來係咁...........明白哂。

      刪除
  8. 辛苦晒碌碌, 介紹左咁多咁靚既地方! 碌碌媽隻腳好番D未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔辛苦, 不過平日去食蕉先無出聲 , 假日唔好去 , 因為唔比狗狗入呢 , 媽媽隻腳仲有啲痛 , 要搽多幾日鐵打酒先會好番哂 , 仔仔媽真有心 , 謝謝你~!!

      刪除
  9. 我公司都係觀塘, 都唔知有咁靚嘅景呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩? 無理由唔知喎 , 觀塘新景點嚟架 , 不過唔比狗狗入呢~!!

      刪除
    2. 我在東灜遊廣場反工, 我通常放左工就即走

      刪除
    3. 唔怪之得啦 , 呢度近碼頭嗰邊.............所以都唔就腳架~!!

      刪除
  10. 次次去親觀塘都來也匆匆、去也匆匆,係聽聞有個碼頭之類但唔知有個甘靚海濱花園。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次嚟香港又有時間嘅話,就唔好再錯過呢。

      刪除
  11. 一日內去咁多地方玩,一定開心啦~~
    個海濱公園真係幾特別,不過唔就腳....嘿*

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔就腳,不過地方真係幾好行,揸車去會方便啲呢。

      刪除
  12. Loving 呢座就係"塔樓~So cool!! Your daddy capture snap soooo PRO ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢座"塔樓" 嘅設計真係好特別 , 媽媽都好愛它 , 夜晚著埋燈仲靚呀 , 有機會影比你睇吖?

      刪除
  13. 圓咕碌, 好多謝你介紹咁多咁靚的地方呀!
    其實我想問你, 你個樣 keep 住好 bb 樣, 有咩駐顏秘方呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無煩惱係最重要嘅,加上我天生性格樂天,又得到爸媽嘅痛錫,自自然然就keep到後生樣呢。^0^

      刪除
  14. "玩轉天橋底" 都係係觀塘海濱花園

    回覆刪除