廣告

2013年7月27日 星期六

第一次做Spa


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 656)

7月24日星期三

媽媽响一個月前book 咗今日同我去扮靚靚 , 所以各位哥哥姐姐唔駛再擔心我比啲毛毛遮住對眼仔呢~!! 

先睹為快比大家睇吓我個新look , 靚唔靚仔先~!!



依家轉咗嚟大埔呢間分店扮靚靚~!!




入面有好多扮完靚嘅相貼响牆上 , 唔知幾時有我份呢?




坐响度等日本姐姐教水比我做Spa , 興奮ing~!!




聽日本姐姐講................呢部spa機功能對皮膚好好架~!!




由原本清水(左手邊)................經過呢部機釋放出超微細泡抹 , 泡沫打成奶白色水(右手邊) , 加埋海鹽 , 浸十五分鐘 , 皮膚就會又白又滑~!!




初初有啲緊張~!!




浸浸吓又幾舒服喎~!!




浸咗一陣..............要比姐姐淋濕頭仔~!!




話哂第一次做spa , 影番張相留念~!!




見到我呢個笑容 , 就知我好滿意呢~!!




做完spa , 大家覺唔覺得我啲皮膚靚咗又滑咗呢~!!




今次呢個新 look 媽媽同我都好滿意 , 唔知大家又點睇呢~?






沒有留言:

張貼留言