廣告

2013年7月3日 星期三

三星灣暢泳


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 409)                     

6月30日星期日

今日爸爸媽媽罕有地晨咁早起床(7:30a.m.) , 原因只得一個 , 就係全家人去海灘暢泳 , 目的地係三星灣 , 我哋泊咗架車响白沙灣碼頭 , 然後食個豐富嘅早餐 , 跟住坐船去三星灣喇~!!!!!!!!!!


上咗岸要行一段山路 , 先嚟到呢個無救生員嘅海灘 , 睇吓環境幾正~!!




呢架就係我嘅私家水上的士 , 一定要帶埋佢出嚟威吓~!!

 



揸住佢出海就無有怕啦~!!




係時候落水游吓~!!




游呀...............游...................

 



我仲見到有魚仔响我身邊游過呢~!!





高抄比大家睇吓 , 唔知見唔見到呢?




話咁快就游到岸邊喇~!!
 




上岸lu~!!




水清沙幼加上藍天白雲 , 游水真係夏天嘅最佳活動~!!




游咗一陣.................都係坐番响架水上的士度吹吓海風~!!




順便做吓model 比媽媽影~!!




超鐘意呢張相.................因為影得我好cool ~!!




影完又游吓水 , 由於太陽太猛烈嘅關係 , 媽媽要淋濕埋我個頭 , 怕我曬傷呢~!!




比個機會大家見吓我嘅濕頭 look ~!!





哈哈...............話比大家知吖..................我追住媽媽嚟游~!!




追到媽媽喇~!!!!!!!!

 



游咗咁耐................上岸唞唞先~!!




坐响媽媽大脾度昅吓靚女 , 真係一大樂事~!!
 




幣喇................比媽媽發現咗我昅女 , 捉咗我出去游水~!!

 



游咪游囉................我最擅長呢項運動~!!





睇吓我幾 enjoy ~!!


 

呢張影到我好可愛~!!

 


大頭樣都唔錯吖~!!
 



來來回回游咗好多次 , 係時候返上岸 lu~!!
 



上岸陪爸爸曬吓太陽~!!

 



曬太陽咪仲開心~!!



由朝早十點半玩到下午一點半 , 沖埋身已經二點幾 , 坐埋船返白沙灣碼頭已經三點幾呢~!!

 



仲以為爸爸揸車返屋企 , 點知佢話去石崗榮昌士多嘆番個下午茶 , 呢間士多呀蘇之前介紹過 , 我哋都係第一次去 , 人山人海 , 好彩唔駛等位咋 , 掛住食無影到相比大家睇 , 有機會嘅話..............下次補番比大家 , 我响呢度仲識咗個poodle 朋友仔添 , 食飽飽揸車返屋企lu , 返到屋企已經五點幾 , 今日真係好充實 , 開心之餘仲好攰呢~!!   7.1 我決定留响屋企大休息 , 爸爸媽媽一早訂咗飛去睇戲 , 放佢哋去拍拖 , 唔好打擾我呢~!!

沒有留言:

張貼留言