廣告

2013年7月18日 星期四

黃昏遊公園


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 500 )

7月14日星期日

原本媽媽 Plan 咗今日會同我去游水 , 可惜早幾日我唔覺意抓損咗隻眼仔 , 雖然滴咗眼藥水已經好番哂 , 但係媽媽話穩陣起見都係改行公園算lu~!!

六點半先開始行 , 趁仲有少少光 , 比爸爸影張相先~!!



行行吓...............遇見朋友仔~!!




同佢哋玩咗一陣................起程去公園~!!




行到嚟公園坐低休息一陣 , 媽媽仲帶埋風扇比我吹 , 真係夠哂體貼~!!




睇吓呢個公園幾靚~!!




仲好古式古香添~!!




我行咗上嚟呢度聞草 , 比媽媽發現咗添~!!




罰我坐定定影張相留念~!!




行咗一個鐘頭 , 夠哂運動量 , 返屋企比媽媽幫我沖涼涼~!!




黃昏遊真係行得好舒服~!!




不過媽媽都係唔放心 , 不停噴濕我個身同迫我飲水 , 因為我出親街都會四圍跑四圍聞 , 佢驚我跑到成身熱哂會中暑 , 最慘都係爸爸 , 不停比蚊針 , 餵飽哂啲餓蚊 , 我同媽媽反而無比蚊針呢 , 返到屋企沖完涼吹完毛 , 食埋dinner 我就去揾周公傾計 , 差唔多成九點爸爸媽媽先出街食飯 , 咁就過咗一個愉快嘅週日~!!


媽媽話有咁多ee 關心我 , 補番張眼仔相比大家睇 , 媽媽用手機影 , 所以無咁清 , 多多見諒呢~!!



沒有留言:

張貼留言