廣告

2013年7月9日 星期二

風雲幻變的週日


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 483)                

7月7日星期日

今日天文台話會落雨 , 爸爸媽媽覺得唔可信 , 因為街外面非常熱同曬 , 爸爸媽媽決定食完 lunch 返嚟..............先同我去街街 , 目的地係秘密花園~!!


嚟到秘密花園 , 媽媽話: 曬成咁..............都係响樹蔭度行吓算喇~!!



樹蔭下真係好好風 , 不過媽媽都係唔放心 , 用冰水同我噴濕個肚仔同背脊 , 等我散吓熱~!!




跟住媽媽帶咗我去遊樂場度影相 , 估唔到呢度仲曬 , 影完呢張相揾個地方坐低休息吓先~!!




我哋揀咗呢度嚟坐~!!




坐咗一陣...............突然個天黑哂 , 決定行番去大草地嗰邊玩 , 方便隨時上車走人~!!




嚟到大草地 , 無咗個太陽不特止仲好大風 , 爸爸話最啱影跑相~!!




難得天公造美 , 趁未落雨..............跑番夠本先~!!




我跑..............跑...................跑~!!!!!!!!




我嚟喇................




順利起飛~!!!!!!!!!!!




跑去媽媽度................攞獎勵~!!




等食中...................




跑咗咁耐...............坐低唞唞 , 順便比爸爸影吓沙龍相~!!





唞咗一陣................越嚟越大風好似想落雨咁 , 媽媽決定去攞車返屋企 , 睇吓我比啲風吹到................企都企唔穩呢~!!




上到車唔夠幾分鐘就落起雨來 , 好彩走得快咋~!!




仲係橫風橫雨嗰種 , 聽收音機先知...............原來掛咗黃雨呢~!!




好彩爸爸媽媽早咗同我去街 , 遲啲掛咗黃雨................我就無街出喇 , 真係好好彩..................跑完先嚟落雨~!!  

沒有留言:

張貼留言