廣告

2013年4月9日 星期二

郊遊樂@大埔滘


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 400 )

4月7日星期日

今日爸爸話入大埔行山 , 揀咗條舒舒服服嘅石屎路比我行 , 唔想我行得太辛苦之如...............又可以比我吸吓新鮮空氣 , 一舉兩得呢~!!

三點鐘入到嚟目的地~!!




呢啲天氣最適宜行山~!!





話咁快就嚟到配水庫~!!





企定定影張相留念~!!





又繼續我哋嘅行程~!!





hea 住行真係好寫意~!!





到咗涼亭休息吓先~!!





行咗個半鐘頭就到終點~!!





媽媽趁住爸爸去廁所 , 就同我影吓沙龍相~!!





大家話靚唔靚呢~?





影埋呢張相爸爸返嚟 lu~!!





回程同爸爸孖住行~!!





當然都會做吓乖仔等埋媽媽呢~!!





行咗二個鐘出返路口 lu~!!





路口有個公園...............嚟咁多次都無影過呢個涼亭比大家睇 , 今次企定定影張相比大家睇呢~!!





呢度仲有個草地比我跑~!!





玩咗一陣..............係時候返屋企喇~!!!!!!!!




响公園發生一段小插曲 , 當媽媽同我响草地影相相嘅時候 , 特然媽媽聽到身後面傳來一聲狗吠聲 , 另轉身一看..............發現有五六隻流浪狗離遠望住我哋 , 吠嗰隻仲走上前嚟 , 嚇到媽媽即刻走上前抱起我 , 然後大聲叫爸爸 , 爸爸聽到媽媽嘅叫聲仲施施然咁行過嚟 , 好彩啲大狗見到爸爸無再跑上前嚟 , 唔係我同媽媽實嚇屎呢~!! 真係有驚無險 , 咁就玩到五點半 , 上到車我攰到瞓著咗 , 今日真係難忘呢~!!    

沒有留言:

張貼留言