廣告

2013年4月4日 星期四

復活節最後一擊


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 365)

4月1日星期一

今日係復活節最後一日假期 , 爸爸媽媽見無落雨決定同我去赤柱玩 , 不過爸爸計錯數................以為今日無咩嘢人 , 點知嚟到.................所有停車場都爆滿 , 我哋等咗差唔多成個鐘先有車位泊 , 媽媽差啲決定改地方呢~!!


難得山長水遠入到嚟 , 當然要由市集開始行~!!




我哋由呢度出發...................





經過露天酒吧.................影張相留念先..................呢個小妹妹等我影完相就過嚟摸吓我~!!





行到嚟美利樓就開始落起雨嚟................唔通連個天都唔鐘意我?





好彩等咗一陣.................停雨喇...................証明個天唔係唔鐘意我呢~!!





响"美利樓"做吓model 比爸爸影~!!





坐响樓梯又影吓相~!!





影完相去行"馬坑公園"................第一次嚟呢度影番張相留念先~!!





原來呢個公園有好多景點行架~!!





出發喇....................





要行咁長嘅樓梯 , 媽媽當然抱起我啦~!!





响呢度望出去環境好靚~!!





大家話靚唔靚呢~!!





話咁快就嚟到"山頂觀景臺"





休息完又去第二個景點~!!





天就嚟黑喇................行快啲先得~!!





第二個景點就係我身後面嘅"北帝廟" , 跟住我哋仲去埋第三個景點"古井" , 然後行番落山~!!





影埋碼頭就走lu~!!





行番出嚟美利樓吹吓海風先~!!





响呢度遇見幾個外國人 , 佢哋不知幾鐘意我 , 又同我影相 , 又問媽媽我幾多歲同埋係咩嘢品種 , 仲讚我個樣好baby , 直情對我一見鐘情唔捨得走呢~!!





玩到六點幾.................响"赤柱廣場"影埋呢張相就返屋企lu~!!




雖然越玩越夜 , 不過咁耐無嚟過呢度都係值得呢 , 呢個復活節假期對我嚟講真係過得好開心~!!   

沒有留言:

張貼留言