廣告

2013年4月19日 星期五

又係時候去剪裝


由Yahoo Blog 搬過嚟(所有關注 BLOG 友累積瀏覽 170 )

4月19日星期五

差唔多兩個月 , 又係時候去剪番個靚裝 , 一個月前book 定日期同時間 , 可惜去到...............有人唔按規矩預約 , 插隊打尖 , 搞到姐姐手忙腳亂 , 今次剪得好求奇 , 二個鐘就剪完, 媽媽覺得唔靚 , 唯有返到屋企自己同我再修剪 , 剪完先夠膽同我影相見大家呢~!!

係咪無以前咁靚仔呢~?




側側頭..............加番少少可愛分先得~!!




媽媽最滿意姐姐就係手腳剪得靚 , 今次嗰身剪番3mm 咁短~!!




媽媽幫我修細番對剪得唔平衡嘅耳仔同個頭仔 , 信心先返番嚟~!!




希望下次姐姐唔好再比人插隊 , 咁先有足夠嘅時間同我扮靚靚 , 唔夠時間真係剪得好求其 , 對其他一早預約嘅人真係好唔公平呢~!!




沒有留言:

張貼留言