廣告

2013年4月24日 星期三

媽媽的大喜日子


由Yahoo Blog 搬過嚟(所有關注 BLOG 友累積瀏覽 135 )

4月24日星期三

今日係最錫我嘅媽媽生日嘅大喜日子 , 响度祝媽媽生日快樂~!!!!!!!!! 身體健康 , 美麗動人 , 每日都開開心心 , 工作順順利利~!!!!!!!!!! 張咭係我同爸爸揀架 , 媽媽一定鐘意~!!




踏正十二點..............爸爸拎咗個盒出嚟 , 今年嘅蛋糕唔知係咩嘢款呢~?




登登.............登鄧.................等我打開睇吓先.................




嘩............個豹紋蛋糕好靚呀))))))))))




當然由我呢個豹紋仔仔親手送比媽媽 , 媽媽一定甜到入心呢~!!




點蠟燭等媽媽許番個願先~!!




點少得同壽星媽媽影番張合照留念~!!




爸爸好大手筆送咗呢份生日禮物比媽媽 , 而我緊係即刻送上Birthday Kiss 比媽媽啦~!!





仲唱咗首生日歌比媽媽聽 , 就係呢首喇 : Happy Birthday To u , Happy Birthday To u , Happy Birthday To 媽媽 , Happy Birthday To u ~!!!!!!!!!! 媽媽聽完不知幾開心呀
~!!!!!!!!!!  再一次祝媽媽生日快樂~!!!!!!!!!  今晚批准你同爸爸好好享受生日dinner , 食完快啲返嚟呀~!!!!!!!





註: 因為媽媽生日咁大件事 , 我篇去街街blog 將順延 , 請大家見諒呢~!!   

沒有留言:

張貼留言