廣告

2013年1月3日 星期四

老友鬼鬼行鶴藪


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 266)

12月30日星期日

尋晚落咗成日雨 , 又濕又凍 , 估唔到今朝起床.................太陽伯伯一早出嚟開工 , 唔駛取消同老友"哈比"嘅約會 , 今日我又做導賞員 , 帶好朋友行鶴藪水塘呢~!!


哈比, 德德, 卡卡第一次嚟鶴藪 , 當然要同佢哋响營地影番張大合照留念~!!




今日陽光充沛仲有少少風 , 最適宜行山呢~!!





"卡卡" 妹妹著咗條靚裙仔嚟行山 , 好可愛~!!





難得大小姐心情靚肯坐定定 , 當然要同佢影多幾張沙龍相~!!





我老友"哈比" 似乎好鐘意呢個新地方呢~!!





細佬仔"德德" 太粗魯 , 成日跑過嚟吠我撞我~!!





搞到我驚咗佢...............只可以咁影合照~!!





聽到哈比媽鬧"德德"又唔忍心~!!





行到嚟水塘...............同"哈比" 跑番轉~!!


 


睇吓我哋玩得幾開心~!!

 




玩咗咁耐..............又到咗開餐時間~!!





食飽飽影番張水塘相先~!!


 


嚟到涼亭...............同"卡卡" 妹妹影張合照留念~!!




我又做model 比爸爸影沙龍~!!





响草地玩咗陣................回程lu~!!!!!!!!





行番出嚟水塘...............藍天白雲仍在~!!


   


呢隻狗叫"文文" 好乖女.............少出街所以怕狗~!!





"德德" 又撩大狗 , 又吠人 , 搞到比個外籍人士話: bad boy , 睇嚟要好好教育一吓~!!





今次見到好多蘆葦開得好燦爛 , 坐定定影番張相留念~!!





玩咗二個半鐘頭................係時侯返屋企~!!





"哈比"係我由細玩到大嘅好朋友 , 早排佢發脾氣................响屋企四圍vee vee , 以前從未試過 , 唔知係咪自從養咗"德德" 之後少咗出街 , 所以唔開心~!!  依家要叫姐姐每日同佢早晚出街去廁所 , 佢先至開心番 ,  無再响屋企發脾氣 , 响呢件事件上............令我明白到响屋企添加幾多新成員都好...............都一定要每個禮拜出一次街減壓  , 好彩媽媽唔怕辛苦...............每個禮拜一定同我去減壓呢~!!!!!!!!!  响度預祝2013年每個朋友仔都有街去, 有愛心餐食 , 笑口常開 , 心想事成 , 身體健康呢~!!!!!!!!!  






 


沒有留言:

張貼留言