廣告

2013年1月21日 星期一

牛一大日子


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 647)

1月21日星期一

今日係我嘅大日子 , 媽媽一早攞定假陪我 , 仲煮咗三文魚比我做午餐 , 又陪我玩波波 , 到咗下午二點幾...............佢神神秘秘咁走咗出去 , 原來去咗攞蛋糕~!!

睇吓今年我嘅蛋糕係骨型嚟架~!!




我著咗媽媽送比我嘅生日衫 , 靚唔靚仔呢~??





爸爸笑住話: 我開始要走成熟路線~!!
 

帶番頂生日帽先.................!!
 




許個願望..................





睇吓爸爸媽媽玩得幾高興~!!!!!!!!!





終於正正經經影番張全家福相喇~!!!!!!!!!





點蠟燭...............跟住媽媽唱生日歌比我聽 , 影埋呢張合照..............食蛋糕 lu~!!!!!!!!!





今年好開心收到好多生日禮物~!!!!!!!!!!





今年個蛋糕去咗dogonelife 度訂 , 因為食開嗰間二個月前訂都full 哂 , 唯有試吓第二間呢 , 媽媽幫我揀咗 apple 玉桂味 , 又香又唔甜 , 我好鐘意食呢~!!!!!!!!!  仲有謝謝爸爸送比我嘅Lego 車車 , 快啲砌比我玩啦~!!  謝謝豆豆媽送嘅 toy poodle 袋袋 , 我一定提媽媽帶埋佢一齊去街街~!! 謝謝最知我心意嘅MuiBe 媽送我鹿筋骨骨同鹿乾肉~!! 我一定盡快食哂佢哋架~!! 謝謝MoMo 媽送比我嘅賀年衫衫 , 媽媽話今年要我著住佢影賀年相呢~!!  响 fb 收到幾拾個朋友仔嘅祝福 , 謝謝你們對我嘅厚愛 , 錫哂你哋呢~!!!!!!!!!



註: 今日因為係我嘅大日子 , 所以插咗20號篇blog  ,  20號篇blog 將會順延 , 不便之處 , 敬請原諒~!!

沒有留言:

張貼留言