廣告

2013年1月19日 星期六

戀戀紅葉


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 549)

1月27日星期日

今日契爺契媽約咗我哋見面 , 佢哋啱啱坐完郵輪歐遊返嚟幾日 , 仲話買咗波波比我做生日禮物 , 約咗十二點三响偉記一齊食 lunch , 食到差唔多走嘅時候 , 爸爸見到哈比family 架車 , 咁啱佢哋又係上大棠玩 , 就係咁...............我又可以同我啲好朋友仔一齊行山呢~!!


今次嚟大棠嘅目的只有一個 , 就係影紅葉~!!




好好彩都仲揾到紅葉嘅蹤影~!!





紅葉雖然零零碎碎 , 只要構圖配合到 , 效果都可以唔差架~!!





我個好朋友"哈比" 星期一生日 , 响度祝你生日快樂~!! 身體健康呢~!!





"卡卡"妹妹見到我媽媽最開心 , 不停"請請"問我媽媽攞零食 , 非常之咁可愛~!!





"德德"細佬見到我都係咁鬼熱情 , 我真係吃不消~!!





四個小朋友坐定定同紅葉樹影合照留念~!!





沿途只係得番我身後面啲紅葉樹咋~!!





紅葉雖然已經落得七七八八 , 不過影出嚟嘅效果又唔錯喎~!!





好好彩比媽媽揾到一棵好靚嘅楓葉樹~!!





仲要唔係好多人知道 , 同媽媽影完呢張合照~!!





輪到自己著返件衫衫影張型仔嘅沙龍相~!!

契媽要早走................同佢影張合照留念先~!!





影完紅葉...............比我遇見呢個新朋友仔~!!





你仲咩嘢聞我個 pat pat 喎~??





信唔信我捉你喇~!!





哈哈.............仲捉唔到你 , 睇你點走~!!





玩咗一陣................又繼續我哋嘅行程 , 呢度有棵開滿呢種花嘅樹 , 好香呢~!!

 



行番出嚟...............遇見幾位美少女姐姐 , 佢哋話要同我影合照 , 影完仲借咗手上嘅波波比我影添~!!





最搞笑係其中一位姐姐話要幫我哋揸機影全家福 , 係咪影得好sweet 呢~!!





就係呢幾位美少女 , 謝謝你哋帶咗好多歡樂比我哋呢~!!


玩到五點要走 lu  , 今日遇到好多好好人嘅哥哥姐姐 , 哥哥借單車比我坐嚟影紅葉 , 姐姐又借波波比我影相相 , 仲做咗好多龍友嘅 model , 又比我遇見哈比family  , 又識到幾個新朋友仔 , 仲要玩足幾個鐘 , 超開心呢~!!




希望大家睇完啲相................會感受到呢個行程有幾愉快 , 除咗爸媽戀上紅葉 , 我都戀上咗呢~!!  

沒有留言:

張貼留言