廣告

2012年8月3日 星期五

hea 遊大埔滘


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 552)


7月29日星期日

邊個話夏天唔可以去行山 , 只要揾啱地方就會行得好舒服~!!  爸爸今次揀呢條路線係因為全程都有樹蔭 , 加上行程短 , 咁就唔怕行得辛苦~!! 仲有今次我帶住媽媽買比我嘅冰涼圍巾 , 相信唔會太熱呢~!!

估唔到呢度好歡迎人狗一齊行山~!!




頭一段要行長長嘅斜路, 媽媽怕我辛苦 , 所以抱住我行 , 嚟到呢度我就可以自由行~!!





留低啲味認路先................





話咁快就嚟到目的地~!!





呢度真係好有森林feel ~!!

 


兜咗一圈................回程 lu ~!!





途經竹林區...............





同爸爸一齊行番落山~!!





抬頭望上天..............已經唔見咗太陽伯伯呢~!!





話咁快就落到山腳~!!





經過一個公園................媽媽比我响度玩一陣~!!





入嚟嘅目的就係跑草地~!!





跑完草地坐响度休息一吓~!!





欣賞吓公園嘅蝴蝶採花蜜~!!





欣賞完蝴蝶 , 爸爸車咗我哋去錦田食下午茶 , 坐响茶餐廳度嘆住冷氣食包包 , 真係一大享受 , 睇吓我個笑容就知我今日有幾開心~!!




嘆完下午茶已經五點鐘 , 係時候返屋企比媽媽洗白白 , 吹毛毛 , 食埋dinner 我就去揾周公傾計 , 爸爸媽媽七點半開車去爺爺嫲嫲家食dinner ~!! 開心嘅時光過得特別快 , 咁就過咗一個family day 呢~!!



沒有留言:

張貼留言