廣告

2012年8月28日 星期二

變咗超細版


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 672)

8月25日星期六

一個月前book 定日本姐姐今日去剪毛 , 爸爸一早請定大假車我去扮靚 , 仲比我去公園玩咗一陣先去剪毛毛 , 今次依舊唔駛三個鐘搞掂哂~!!

等我擺番個型仔 pose 嚟迎接我呢身貴婦 look 先~!!





今次剪得好短好短................變咗超細版圓咕碌呢~!!





媽媽話同我影高清...............近啲吖..................





再近啲都唔怕喎~!!





點少得側頭相冧我嘅 Fans ~!!





今次加多張chok 樣比大家 , 滿足唔同Fans 嘅要求 , 哈哈................!!





唔知大家鐘唔鐘意我呢個新 look 呢~??  我同爸媽都好喜歡 , 扮到咁靚都係為咗星期日約咗靚女去街街, 密切留意過兩日篇新blog 呢~!!  






沒有留言:

張貼留言