廣告

2012年8月15日 星期三

黃昏遊大棠


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 556)

8月12日星期日

爸爸早兩日喉嚨有啲痛 , 捱到今朝終於忍唔住要去睇醫生 , 食咗藥我陪爸爸一齊瞓 , 仲以為今日會無街去 , 好彩爸爸食咗藥休息咗成個下午 , 見太陽開始落山 , 六點鐘出發同我上棠行吓~!!

咁耐無嚟大棠.............緊係要留番啲味响度啦~!!




睇吓我周圍聞幾忙~!!





今次嚟到多咗呢條柱~!!





爸爸等埋我啦~!!





到喇...............今次唔行山改嚟呢度跑草地~!!





呢度仲好好風................吹到我頭髮亂了 , 唔靚仔添~!!





啲草長咗好多呀~!!





玩咗九個字行番落嚟................見到個新朋友仔~!!





喂..............你想點呀................我最憎人聞我架~!!





打完招呼好走喇~!!!!!!!!





呢條路唔知係咪之前落過雨.................搞到好多樹葉响地下~!!





趁天未黑要走喇................都係唔行山lu ~!!





等爸爸去埋廁所.................就返屋企lu~!!





話咁快又到咗七點 , 要快啲返屋企洗白白~!!




洗完白白吹埋毛毛 , 食埋個dinner , 我就攰到去揾周公傾計 , 希望爸爸喉嚨同咳咳快啲好番呢~!!!!!!!!!   



沒有留言:

張貼留言