廣告

2012年2月16日 星期四

大棠變咗海洋公園??


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 359)

2月12日星期日

今日爸爸依舊瞓到中午起床 , 我同媽媽開始習慣呢個新模式 , 仲以為爸爸起身我就有街街去 , 點知爸爸話今日好日子要去圓玄學院拜太歲 , 拜完太歲返嚟先同我去街街 , 就係咁.................我今日好晏先有得出街呢~!!


四點幾先返到嚟屋企................唯有近近地去大棠玩 , 好在嚟到仲可以同陽光玩遊戲~!!




行咗一陣...............媽媽見到呢隻鸚鵡先生好興奮~!!




佢話好似去咗海洋公園咁.................仲同佢影合照留念呢~!!




影完相.............行咗一半路程.............太陽開始落山 lu ~!!




落完呢條大斜路...............企定定比爸爸影張沙龍相~!!




唔行水塘嗰邊 , 行咗右手邊嘅小路~!!




呢條路多咗好多枯葉 , 感覺好淒美~!!!!!!!!!




行到五點半回程 lu ................




行行吓...............比我發現呢棵白色一串串嘅花花 , 媽媽話好靚呢~!!




行到六點鐘天開始黑喇................好彩趕得切落山~!!



返到屋企仲要比媽媽幫我沖涼涼 , 吹毛梳毛 , 食埋嘢已經八點鐘 , 我攰到去揾周公傾計~!! 爸爸媽媽成九點先去食晚飯呢~!!






沒有留言:

張貼留言