廣告

2016年6月22日 星期三

今日同天氣競賽


6月12日星期日



今日天文台話咗有雨落 , 天文台 apps 顯示.............十一點鐘有大雨來臨 , 媽媽即刻叫醒爸爸 , 趁未落雨前同我去公園行一陣 , 今日仲約咗 Horlick 妹妹食 lunch , 所以要爭取時間~!!

以下全部相都用手機影 , 因為有雨落唔攞大機呢~!!


嚟到公園泊好車 , 影張相就開始自由活動



我梗係爭取時間去 vv 先..................




行入嚟公園吹吓風




好耐無見過呢種蝸牛 , 媽媽超興奮 , 因為媽媽讀書時期好鐘意呢種蝸牛架~!! 




呢度幾靚吖 , 影張相留念先




跑草地我笑得最開心




夠鐘喇.................約咗靚女唔可以遲到呢~!! 




天文台真係好準 , 話十一點鐘開始落大雨 , 真係落大雨 , 仲落咗好耐呢 , 我哋會合完 Horlick 家 , 响停車場等停咗雨先入餐廳食 lunch , 送咗份生日禮物比 Horlick , Horlick 媽話要影返張合照留念 , 睇吓我同 Horlick 妹妹幾開心 , 出面落雨都無影响我哋嘅心情~!!  




呢個飯局食咗兩個幾鐘頭 , 見無雨落.............然後再同 Horlick 家去之前嗰公園行一陣 , 不過我唔知係咪之前飲水飲得太多同太急 , 咳咗好耐先無事 , 加上有啲攰 , 去到公園我胃痛唔舒服 , 坐咗响架車休息 , 陪唔到 Horlick 妹妹玩 , 真係唔好意思 , 等到我無事 , 就同 Horlick 家各自回家休息 ~!! 









20 則留言:

  1. 下次飲水時就要小心D,唔好再做咳咳豬啦。

    回覆刪除
  2. 手機影都好靚呀��

    咕碌媽,你個 blog 係咪唔再連接到 G+ 哪?
    喺G+收唔到通知

    回覆刪除
    回覆
    1. 手機影真係好方便,當然無大機咁靚呢。
      吓?係咩?等我了解吓先。

      刪除
    2. 碌碌媽,睇黎 Google 又傻咗😪

      刪除
    3. 先前都試過有人冇咗啲留言,都係 google 問題 。

      刪除
    4. 唉........希望唔好都咁啦。

      刪除
  3. Singapore also keep on to raining this week.that's why always see 呢種蝸牛...P.S. Always can find jumbo size in Singapore XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來星球都有呢種蝸牛,不過無香港咁大隻,哈哈........証明香港啲蝸牛好食好住呢。

      刪除
    2. Oh I mean星球蝸牛it's super big size one...first time see them will make me scared :)

      刪除
    3. 哈哈.........靚姐姐sorry 呀,我唔解咗添,原來星球仲大隻,咁你下次見到,影比我睇呢。

      刪除
  4. 圖一好QQ呀,好少見你側頭~~哈
    下次唔好飲太急,飲得太急落錯隔,心痛屎你爸媽啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝殷師奶讚美,側頭係可愛啲呢。
      知道,媽媽見到我唔舒服,真係無哂心情呢。

      刪除
  5. 老天爺,下個月唔好落雨吖~ 亦都唔好太曬吖,唔該!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日都好熱呀,呢啲天氣無可能出街,我都要唞暑呢。

      刪除
  6. 碌碌又再胃痛呀! 依家無事呀嗎! 下次記住食嘢唔好咁急啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉..........佢每個月一定有一兩次發作, 真係無辨法控制到 , 今次飲得多水脹住個胃又發作 , 真係心痛屎我呢~!!

      刪除