廣告

2016年4月2日 星期六

復活節第一擊



3月25日星期五


期待已久嘅復活節假期 , 一連四天由今日起正式開始喇 , 今日係第一日 , 當然要同我啲好朋友一齊慶祝啦 , 媽媽一早約咗"哈比家 "一齊行大棠 , 好彩今日天公造美 , 如常出發...............二點半响大棠停車塲集合...............大家都準時到達 , 去相 ~!!


泊好車...............出發喇~!!!!!!!! 



行到嚟分段口 , 坐低食吓零食 , 順便影返張大合照留念
左起上面係大哥哥"哈比" , 黑色係細佬"德德" , 坐我隔離係妹妹"卡卡" 




食完美味嘅風乾三文魚零食 , 跟住哈比媽出發 lu 




咁多個朋友仔 , 性格最同我相似 , 一定非"卡卡"莫屬




只要有嘢食 , 卡卡一定坐定定比你影相相




 呢個植物好特別 , 影低留念~!! 




我哋由土地廟行去大欖涌水塘 




行畢全程 , 緊係同媽媽影返張相留念




估唔到有紅葉睇




來回行咗三個幾鐘頭 , 天都開始黑



係時候攞車返屋企 lu , 今日全程自己行 , 唔駛媽媽抱 , 連哈比媽都讚我叻叻呢 , 祝大家復活節快樂呀~!!!!!!!! 







8 則留言:

  1. 第三張相“四隻小狗去郊遊”,哈哈,哈比咁壯唔駛著衫﹖

    回覆刪除
  2. 犀利!圓咕碌自己行畢全程真係抵讚,下次可以再挑戰高難度XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嗰日又真係抵讚嘅 , 証明我寶刀未老呢 , 咔咔~!! ^0^

      刪除
  3. 碌碌今次有朋友仔陪伴一齊行, 可以一路玩, 一路行, 係開心啲呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次德德好乖,無凶我,仲同我friend咗呢,好開心呀。😊

      刪除