廣告

2016年4月2日 星期六

復活節第二擊



3月26日星期六


尋日行完一日 , 今日我要响屋企休息 , 放爸媽去拍拖拖 , 佢哋約埋朋友仔一齊去行嘉道理農場 , 放啲開心相比大家睇吓呢~!!



媽媽第一次影到咁近同咁清嘅蜜蜂(飛行中) , 超開心呢~!! 



好美嘅花花




向日葵




好優雅的小紅花




媽媽至愛嘅紫色花




係咪好似放緊煙花呢? 構圖真係好重要架~!! 




呢個品種好特別




仲比媽媽影到蜜蜂採花蜜呢~!! 




紅葉斜落我心寂寞時




靚靚嘅薰衣草




好特別嘅小菊花




好似一個女仔著上一條裙 , 跳舞蘭




蘭花都有好多品種 , 真係大開眼介




色彩真係好奪目




仲有呢隻好多隻眼嘅大蝴蠂




藍色蝴蠂都好靚呢~!! 




好英偉嘅麻鷹




見到媽媽個笑容就知佢玩得好開心呢~!!




媽媽同好友一齊整心心影相




當然唔少得媽媽同爸爸嘅合照 




仲有ee 同哥哥嘅搞鬼合照




最後影返張全體大合照留念



六點返到屋企餵我食dinner , 去埋廁所 , 然後先放心出去打邊爐 , 咁又過咗一日開心嘅假期~!! 












14 則留言:

  1. 啲花雖然無花展嗰啲咁壯觀,但好鬼靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度啲品種多過花展,又無咁多人,影得開心啲呢。

      刪除
    2. 隻鷹妳靚,真係好“英”

      刪除
    3. cool cool 地係幾英架 , 咔咔~!!

      刪除
  2. 嘩, 都有好多靚花花喎, 有機會你試吓十一月底去吖, 地吓蘭園外出會有好多蝴蠸, 好易影, 我用傻瓜機仔都影到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁正? 好...........聽你話 , 十一月再去過影蝴蠂呢~!!

      刪除
  3. D相好靚~個幾日天氣真係好好,好適合郊遊^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀.........難得有陽光 , 郊遊就好呢~!!

      刪除
  4. 以為平時係咕碌爸影相勁
    原因你o既技藝都咁堅
    第一幅直情可以去參展 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. hehee............有人認同真係好開心,其實我都鐘意影相架。

      刪除
    2. 真心覺得堅掂
      我就無耐性捕捉ED情景

      刪除
    3. 我媽媽真係好有耐性 , 可以揸住部相機捕一個小時都等閒呢~!!

      刪除