廣告

2015年9月29日 星期二

中秋節前夕


9月26日星期六


每年媽媽都會同我影中秋節相 , 今年都唔例外 , 响度祝福所有 blog 友仔中秋節快樂 ~!!!!!!!!



珍惜同親人一齊過 , 已經是一份福氣~!! 



今年我有口福呢 , 媽媽買咗和牛同羊肉月餅比我食~!! 




有月餅食當然開心啦~!! 




南瓜羊肉月餅 , 健康得嚟又好味




等食中.................賣萌




仲唔快啲比我食 ? 我開始唔耐煩喇~!!!!!!! 




嘩................好好味呀)))))))) 




簡直停唔到口呢~!! 



响度祝願所有朋友平安 , 健康 , 快樂 , 有個難忘的中秋節~!!!!!!!! 


講返星期五晚( 9月25日 )  , 約咗哈比家一齊提早慶祝中秋節 , 因為夜晚關係 , 所以爸爸無帶相機 , 所有相都係用手機影 , 去相,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


當晚約咗哈比家响火炭等



左起: 細佬 "德德 " , 大哥 " 哈比 " , 仲有妹妹 " 卡卡 " 最尾嗰個就係我嚟呢~!! 




行到嚟沙田富豪酒店開餐 




今晚食泰國菜




蝦餅超好味




馬拉盞炒椰菜苗




酥炸筍殼魚




泰式香腸海鮮炒飯




返到屋企仲有甜品食 , 呵呵..................大滿足~!! 




玩到十一點半先返到屋企 , 同好友一齊慶祝中秋節真係超開心呢 !! 












18 則留言:

  1. 碌BB唔耐煩個張相好得意好好笑,完全明白你感受!嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..........都係 janejane 最明白我呢。

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,我最鐘意食月餅,真係好好味呢。

      刪除
  3. 為食樣超可愛!個月餅好健康呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似小朋友咁..........., 真係幾可愛呢。
      呢間餅店啲月餅用外國嘅材料做,真係健康嘅保證。

      刪除
  4. 圓咕碌唔耐煩個樣好正呀, Good shot

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........呢張相有難度架,單手揸相機,單手揸月餅架。

      刪除
  5. 佳節當前梗係要食好D啦。

    回覆刪除
  6. 好幸福,笑的好滿足!
    那個月餅誰看了也想吃,色香味俱全,無可能淡定啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wakakaaa..........好喜歡你嗰句:無可能淡定呢,Yeah~!!!!!!!

      刪除
  7. 美食當前碌碌算係食得斯文啦,四隻狗仔大合照好靚,四隻唔同色

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知道遲早一定有得食,所以唔會急呢,卡卡。
      係呀,4隻都唔同色架,仲由細識到大呢。

      刪除
  8. 沙田富豪酒店啲嘢食, 好似都OK喎! 最好就係可以帶狗狗一齊去, 一齊食! (^0^)b

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間啲食物水準真係唔錯 , B 姐姐講得啱.................能夠同寶貝一齊食一齊玩 , 先至係最開心嘅事嚟呢~!!

      刪除