廣告

2015年9月8日 星期二

抗戰日@ 赤柱遊


9月3日星期四


今日係公眾假期 , 媽媽一早就安排好帶我去赤柱度玩 , 因為有 ee 同叔叔想見吓我 , 約好二點响赤柱大街等 , 唔講咁多...............去相~!!


嚟到美利樓 , 當然要影張相留念  ~!!!!!!!! 



又行吓美利樓地下通道




由於太多人嘅關係 , 媽媽提議行"赤柱馬坑公園 "

好靚嘅花花




仲有草蜢




終於行到上嚟觀景台




响度 hea 吓同 ee 影吓相


 


謝謝 Myth ee 主動想見我




仲有 Erilie 叔叔同 Cally ee 




當然要影返張大合照留念呢~!! 




睇吓我哋玩得幾開心~!! 




我條 poodle 圍巾靚唔靚呢? 係一位 ee 去歐洲送比我嘅手信(一塊布) , 於是媽媽揾人整咗呢條圍巾比我 , 係獨一無二架 , 我同媽媽就好鐘意勒~!!!!!!!!  




落山嗰陣時 , 見到呢隻螳螂




今日雖然天蔭蔭 , 但係都幾焗 , 去咗碼頭吹吓風




响呢邊望返過去酒吧區




啲大人頂唔住 , 要坐低 high tea 




揀咗食泰國菜 , 有柚子沙律同串燒




其實大家最想嘆返杯冰凍飲品就真




食飽飽又行吓海旁




我身後就係碼頭同美利樓




山長水遠嚟到赤柱 , 緊係同媽媽留多幾張倩影啦~!! 




行返出大街 , 見到呢隻 poodle 等緊佢個主人返嚟




呢隻等到攰坐咗响地下休息




估唔到近海灘有一排咁懷舊嘅屋/村




好有特式 , 一定要影相留念




行返出大街 , 又影吓咁懷舊嘅郵政局




跟住揸車出銅鑼灣食 dinner , 飲杯...............



 



好美味嘅魚蓉湯同包包






牛肉漢堡餐






媽媽同 Myth ee 都食魚配扁意粉






爸爸同另一位 ee 食鴨腿蛋配扁意粉






最後揾姐姐幫忙影返張全體大合照





今日真係玩得好盡興 , 攰到我一上車就揾周公傾計呢 , 話明係抗戰日 , 我今日好叻叻..................俘虜咗叔叔同兩位 ee 嘅心 , 佢哋錫到我出哂面 , 叫媽媽去買包包比我食 , 我嗲吓叔叔................叔叔忍唔住又餵包包比我食 , 笑屎爸媽呢 , 咁就過咗一個愉快嘅假期 lu ~!!!!!!!!! 











25 則留言:

  1. 係喎,我哋都無一齊同埋圓咕碌影合照o忝

    回覆刪除
  2. 最愛圓咕碌吐舌頭的臉!
    多謝媽媽分享給大家這可愛的笑容( 〞︶〝*)
    下次請媽媽捕捉一個撒嬌的模樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...........我嘅笑容係發自內心 , 所以好甜美 , 謝謝你喜歡呢~!!
      好好..............下次影張撒嬌嘅表情給你看呢~!!

      刪除
  3. 好充實嘅假期呀!花花好可愛,而圓咕碌當然唔例外啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...............真係好充實 , 唔知呢種花花叫咩嘢名呢 ? 不過真係好可愛 ~!!
      最開心係媽媽嘅朋友個個第一次見我就咁鐘意我 , 開心屎我呢~!!

      刪除
  4. 勁喎,咁都比你搵到草蜢同螳螂, 仲影得咁靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪因為天氣焗,啲昆蟲走哂出嚟呢。

      刪除
  5. 圓咕碌嘅“嗲”功咁厲害,佢地一定投晒降架。

    回覆刪除
    回覆
    1. Man Man 咁講..............即係你見到我都一定投降啦 , kaka ~!! ^0^

      刪除
    2. 仲"洗"講,見到圓咕碌個靚仔樣,已經投晒降啦。哈哈....

      刪除
  6. 碌BB呢日寧舍靚嘅啫!哈哈!食物好好味呀,BB有冇份食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎喇 , 不過我都覺 , 哈哈.............!!
      我無得食呀 , 所以媽媽先去買方包比我食呢~!!

      刪除
  7. 圓咕碌一定好開心啦~ 玩足成日仲有包包食!!

    回覆刪除
  8. 係呀! 我見到嗰位叔叔連影相都望實碌碌, 佢對眼已經唔可以離開你囉! 嘿嘿嘿......! (^皿^) (^皿^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈.............咁都比 B 姐姐發現到 , 叔叔咁難搞都比我搞到貼貼服服 , 媽媽都話我厲害呢~!!

      刪除
  9. Wa~Long time no capture at stanley market le...Thank you be my tour guide baby~May I know still got people live in the old village?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好樂意做靚姐姐嘅响導,唔駛客氣呢。
      嗰條村仲有人住緊,仲好熱鬧呢。

      刪除
  10. 圓咕碌影相都係笑笑口嘅, 你真係一個好善良可愛嘅小朋友! ^_^

    回覆刪除
  11. 圓咕碌係真心enjoy影相,我個傻Co好明顯係交功課間中放下電,哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢鐘意影相係因為影完有零食做獎勵 , 少爺有時候都會拎側塊面唔肯影架 , kaka ~!!

      刪除
  12. I am Phobie is writing from Uni Marketing to invite you to become our affiliate partner.
    We would like to enquire if yuenkolok.blogspot.hk has certain space to place our Yahoo Native ad tag, we will have a % revenue share to our publisher.
    Please contact me on 53636228 for further information. Much appreciate.
    Best Regards,
    Phobie Wong
    Partner Relationship Manager
    Uni Marketing Limited
    Official Syndication Partner of Yahoo! Search Marketing
    Mobile: 852 53636228
    Direct: 852 23902255
    Email: phobie@unimhk.net
    Website: http://www.unimhk.com/

    回覆刪除