廣告

2014年10月22日 星期三

媽媽的堅持


10月22日星期二

呢兩個禮拜..............多得媽媽嘅堅持 , 我依然都享有出街街嘅權利 , 上個禮拜..............我哋夜遊一個新公園 , 嗰個公園未正式開放 , 我已經偷偷試玩咗呢 , 不過好可惜太黑無影到相比大家睇 , 但係我可以話比大家知................我嗰晚化身成一隻兔仔 , 响新公園個草地不停咁喪跑 , 爸媽睇見我跑得咁開心 , 佢哋都好安慰呢 , 交代完對上個禮拜之後 , 講返今個禮拜 , 爸媽處理完私事之後 , 四點幾開車同我去深井行山山 , 今次多咗清哥哥陪我哋一齊黃昏行 , 我要加把勁呢~!! 


一開始又要行一大段斜路



雖然有啲辛苦 , 但係我行得好開心~!! 




行咗一半路程 , 坐低休息一吓




嚟到蝴蝶園 , 睇吓有無蝴蝶先...................




後面啲花花開得咁燦爛 , 又做吓模豆比爸爸影~!! 




影完相跑吓草地先




估唔到响呢度都撞到朋友仔 , 仲要係 6隻 poodle 咁多~!! 




同佢哋玩咗一陣 , 上車走咗 lu 



影埋呢張相.................我哋都要回程喇 , 因為天開始黑 , 行返落山已經六點幾黑蚊蚊呢 , 拿拿林上車回家 lu , 今日我玩得好盡興呢~!! 






22 則留言:

  1. 天氣涼快又是行山的好時間,大家都要出去行做運動,多做運動身體好﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得好啱 , 多做運動身體好 , 羊羊都要加油呢~!! ^0^

      刪除
  2. 有得去行山,圓咕碌笑晒呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..............有街去緊係開心呢~!! ^0^

      刪除
  3. 多點到大自然走走感覺不錯的, 你真多得媽媽的堅持啊 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家啲天氣最適宜去效遊 , 行山 , 月ee 都要帶熊仔同大自然玩遊戲呢~!! ^0^
      所以我好聽媽媽話架 , 佢真係好錫我呢~!!

      刪除
  4. Baby~You're so lucky, always got chance to REFRESH with family!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺自己好幸運,有咁錫我嘅爸媽,仲有一班對我咁好嘅 blog 友仔,我會比多啲正能量大家呢。

      刪除
  5. 碌碌, 你個波波尾好似有啲甩色呢! 嘻嘻! (^皿^) (^皿^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?唔覺喎?B 姐姐唔好嚇我呢。

      刪除
    2. 可能係反光掛, 唔洗驚! 唔洗驚! 碌碌幾時都咁靚仔嘅! 嘻嘻! (^皿^) (^皿^)

      刪除
    3. 聽到你咁講........即時放心哂。

      刪除
  6. 碌BB真係乖乖,企定定影相,好美慕呵!我咋日見到隻狐狸呀…走得好快…我又係影唔到o羅丨

    回覆刪除
    回覆
    1. 我出咗名乖仔一名,狐狸先生要學吓我呢,卡卡。

      刪除
  7. 天氣涼左一定跑得好C服好爽啦~

    回覆刪除
  8. 夜遊新公園, 好似去咗探險咁wakakaaaa
    影唔到相就留在你們一家的腦海內, 成為你們的美好回憶 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰個公園未開放,靜靜雞入去玩咗陣,嗰公園又大又靚,我即時變身脫兔,四圍飛,爸媽見到我咁開心,佢哋都不知幾開心呢。
      講得啱.......有啲記憶係藏响心裏面最實在呢。

      刪除