廣告

2014年10月8日 星期三

破格的重陽節


10月2日星期四

今日係一年一度嘅重陽節 , 原本慣例係去行山 , 因為天氣太熱嘅關係 , 爸媽破格帶我去一個新地方游水 , 呢度賣點係.................有好多鴨仔陪住你一齊游 , 包你玩得開心又影得過癮 , 講真..............呢度都唔容易揾 , 爸爸兜咗好耐都揾唔到 , 唯有打比佢哋問路 , 沿途又無指示牌 , 真係失敗 , 唔講咁多...............去片~!! 


入到嚟同隻鴨鴨影番張相留念先~!! 



我就係响呢個池游水呢




點解越坐越低嘅 ? 原來隻大鴨鴨漏緊氣 , 媽媽快啲救我呀)))))))))) 




都係落水游..................安全啲呢~!! 




點解無得上岸嘅 ? 




咁點算呢 ? 




唯有游去媽媽度啦




來回游咗兩次就唔駛游 lu , 因為啲水太 dirty , 水底生哂青苔 , 無呃你哋架 , 自己睇吓啦~!! 




呢度嘅負責人算唔話得 , 用膠紙痴住漏氣嘅位置 , 比我可以同鴨鴨影多兩張相留念~!! 




一場嚟度................估唔到啲水咁 dirty , 唯有做 model 比爸爸影多兩張沙龍相補數~!! 



呢度連沖水嘅地方都無 , 要我企响地下比媽媽幫我沖涼吹毛 , 真係有啲失望 , 爸爸講咗無下次 , 我唔會介紹你哋嚟呢度玩架 , 因為真係唔值囉 ~!!!!!!!!!! 





32 則留言:

  1. 配套吾掂當然無下次啦,現在開始涼啦,小心冷親﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 國慶嗰兩日好熱呀 , 所以先會揀去游水 , 睇怕係今年最後一次游水 , 我都係鐘意行山多啲呢~!!

      刪除
  2. 呢到除咗鴨仔無其他嘢, 又真係有啲悶喎! 個池又無乜等別! 唔去都無乜所謂啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀.............真係好失望 , 價錢又唔平 , 無下次呢~!!

      刪除
  3. 人在旅途,見到碌BB…哈…真係好開心😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無掛住我呢? 玩得開心啲~!! ^0^

      刪除
    2. 有定啦…見到狗仔都會想起你架!呢度比較少狗仔,但好多大狗喎…

      刪除
    3. 算你啦,聽到你咁講.........好窩心呢。
      外國地方大,唔同香港寸金尺土,當然養大狗威風啲呢。

      刪除
  4. 咁多鴨仔,似沖涼缸多啲呢,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..............比你咁講.................又真係有啲似喎~!!

      刪除
  5. 連青苔都有, 又真係恐怖d 喎 > <

    回覆刪除
    回覆
    1. 去到爸媽見到個池咁...................原本都唔想比我游 , 不過見一場嚟到 , 唔游又唔知去邊 , 唯有玩一陣囉 , 游完都即刻响嗰度地下沖埋涼 , 怕有細菌呢~!!

      刪除
  6. 睇到圓咕碌坐喺隻漏氣鴨度好無奈,要比入場費嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚姐姐..................我當時真係有啲驚 , 怕好似鐵達尼咁...................沉船 , 到時一定嚇屎我呢~!!
      唔駛比入場費 , 游水就要收錢~!!

      刪除
    2. Oh may I know how much for the charge?

      刪除
    3. Wow...lucky not too expensive :)

      刪除
    4. 太貴爸媽一定拉我走呢,卡卡。

      刪除
  7. 見到青苔又真係唔係幾好……我反而今年重陽同朋友去咗行河背水塘呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩游咗一陣咋 , 呢間已經比媽媽 blacklist 咗 lu , 一定無下次呢~!!
      河背水塘好行呢 , 爸媽見我都無咩嘢玩過 , 決定星期六帶我去行山 , 過兩日又出篇新 blog 呢~!!

      刪除
  8. 唔好意思, 見到咕碌仔話點解越坐越低嘅? ee真係笑咗出黎, 冇事就好喇, 以後唔好幫襯佢...^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 能夠令到 Grey ee 笑,証明我成功咗呢,卡卡。

      刪除
  9. 雖然個地方唔好玩, 不過爸爸影既沙龍都仲係好靚呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.................多謝.....................嚟呢度嘅最大收獲就係影咗幾張靚靚嘅沙龍相~!!

      刪除
  10. 見到隻鴨仔有皺紋 @@ 原來係漏氣 >_< 上次我地去水底未有青苔啊 =.=" 而且上次我地浸埋spa 所以無為意係邊到沖涼啊 ~.~
    呢到都係影下相好d ^^""

    回覆刪除
    回覆
    1. 算啦,影咗幾張沙龍相都值得嘅。

      刪除
  11. 大鴨又漏氣, 小鴨又反唒肚, 水又dirty..... 圓咕碌都扁咀唔想游吖-,-"

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都比你發覺我唔開心添,証明你真係了解我,抵錫。

      刪除
  12. 嘩~ 原本满心期待,結果不能盡歡,真係好無癮~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幾無奈架,好彩爸媽識做,過兩日同我去行山補數呢。

      刪除
  13. 回覆
    1. 嗰日唔夠時間,所以咪嚟咗呢度玩囉。

      刪除