廣告

2014年10月30日 星期四

暢遊鶴藪水塘


10月26日

今日我又做導賞員 , 帶大家感受一吓大自然嘅奧秘 , 歡迎大家蒞臨八仙嶺郊野公園 ~!!



Are u ready ? Let's go ...............



呢啲天氣最適宜行山呢~!! 




今日我呢身造形 , 多得我背後呢個形象顧問 , 為咗答謝佢................點少得同佢合照呢~!! 




兩旁開了好多靚靚嘅草




今次帶大家行家樂徑 , 又直又長嘅樓梯 , 簡直係十級難度 , 好彩我唔駛行 , 有人抱我上去~!! 




上到嚟喇...................點解你哋兩個喘哂氣架 ? 




沿住呢條石路行




就可以望到咁靚嘅水塘




坐高啲望落去水壩仲正




話咁快落返嚟水塘




坐定定影張相留念




時間都唔早 , 係時候回程 lu 




估唔到....................咁都比我識咗個靚女




同佢玩咗一陣...................開開心心去攞車 lu 




希望大家滿意呢個行程 , 下次見 , Bye Bye 




24 則留言:

  1. Wa~I never know HK have 咁靚嘅水塘(Like)
    Your 'make up artist' must be very fit & healthy baby ~Always exercise & breath fresh air with you always :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚姐姐,呢個水塘未算靚,香港區有個水塘仲靚呢。
      講得無錯,對我嚟講身心平衡係好重要架。

      刪除
  2. 圓咕碌咁靚仔,梗係吸引唔少靚女埋黎啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個女仔初時好怕羞架,後來佢知我係正人君子,先主動同我玩呢,唔知靚仔係咪真係著數啲呢?

      刪除
  3. 碌碌, 呢個新朋友都係靚女一名! 識得過喎! (^0^) (^0^)b

    回覆刪除
    回覆
    1. 識得過,不過我唔係佢杯茶呢,卡卡。

      刪除
    2. 吓佢咁無眼光! 我哋碌碌咁靚仔, 真唔識貨! (^0^) (^0^)

      刪除
    3. 咪係囉,好大打擊呢。

      刪除
  4. 遇到靚女,今次暢遊仲開心

    回覆刪除
  5. 圓咕碌好醒目!造型師應記一功XD
    水塘遊好寫意呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個造形師重金禮聘返嚟,所以呢一功係記比我先啱呢,卡卡。

      刪除
  6. 回覆
    1. 狂小子不愧係狂小子,咁都比你睇得出我哋呢份咁深厚嘅感情,叻叻。

      刪除
  7. 我又想去呀! 碌BB下次帶埋我去啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀,你幾時返嚟呀?掛屎我呢。

      刪除
    2. 仲玩多3曰,就飛返香港啦…

      刪除
    3. 一日不見如隔三秋,咁咪要等多九個秋天先見到你?好慢長呢,卡卡。

      刪除
    4. 下午搭飛機啦…聽日返到香港啦…衣家食早餐。

      刪除
    5. 歡迎你返嚟呢個大家庭,呢個旅程一定好好玩呢。

      刪除
  8. 天氣涼了, 大家出動行山了yeah~
    連行山都識到女仔, 圓咕碌好叻仔 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋下午二點幾先出發,所以行得最舒服。可惜呢個靚女唔 show 我呢。

      刪除
  9. 又有機會遇上新朋友了, GOOD

    回覆刪除