廣告

2014年9月25日 星期四

無奈被迫轉場


9月21日星期日

之前聽朋友仔講................話藍地開咗個狗公園 , 於是爸爸今日決定同我去呢個新地方玩 , 點知去到無草地比我跑 , 得兩個沙池 , 最重要係...............入面太多大狗喇~!! 


呢個狗公園原來又係起响橋底



入到嚟地方都算乾淨




天蔭蔭加上有風 , 今日都幾舒服




我身後面有狗打交 , 所以影埋呢張相我哋全家人撤退~!! 




改咗去丁九橋行山徑 , 呢個地方我哋都未曾行過 




上到嚟...............可以近距離睇到丁九橋 , 當然要影番張相留念~!! 




估唔到呢度仲有瀑布睇 , 好壯觀呀~!!!!!!!!!




難得可以近距離影瀑布 , 當然要拉埋媽媽一齊影啦 ~!! 




影完相沿引水道前進




今日都見到好多蝴蝶 , 可惜一隻都影唔到 , 哈哈..................只係影到呢隻飛蛾比大家睇咋 ~!! 




呢啲天氣真係好適宜行山




媽媽叫我騎住爸爸 , 幫我影張靚靚嘅沙龍相 , 我當然 say yes 啦~!! 




行到尾聲....................太陽伯伯開始出嚟




同媽媽响樓梯影埋呢張 sweet 相就回程 lu




呢個地方真係唔錯




睇到我呢個笑容就知我今日玩得好開心呢~!! 



行山嘅季節又到喇..................今日我哋出咗好多汗水 , 希望對身體有幫助呢~!! 






26 則留言:

  1. Oh I like have 瀑布睇 , Really 壯觀呀...BTW last month when I reach home, also find this kind of Super大飛蛾at my back yard...very scary !! After that Singapore news tell us it's their season to visit Sinagpore with whole family...

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚姐姐鐘意睇瀑布.................實在太好喇...................我仲擔心會悶親靚姐姐呢~!!
      我都知呢件事 , 因為有朋友住响星球 , 佢話晚晚飛入屋嚇屎佢 , 聽完你哋咁講..............我都怕怕呢~!!

      刪除
  2. 狗狗太多喇,太多就唔係一個好地方
    山徑舒服好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦................仲要多大狗 , 爸爸怕我有危險 , 幾個字就轉場 lu~!!
      講得啱.................一家人靜靜地享受大自然 , 舒服好多呢~!!

      刪除
  3. 都係静靜地好d, 咕碌仔睇黎都relax d 喇, 同媽媽影個張好sweet喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..............一家人靜靜地享受大自然 , 心情都舒泰啲呢~!!
      好耐無同媽媽影相喇................所以好珍惜合照嘅機會~!!

      刪除
  4. 個瀑布唔錯喎 ~

    回覆刪除
  5. 秋天嘅天氣真係好適宜去行山。

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah.............要好好享受秋天呢個行山季節~!!

      刪除
  6. 冇伸脷仔張相好BB樣好得意!騎住爸爸張相好柔和好靚!
    呢條行山徑好靜冇人嘅!望到丁九橋都幾靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心聽到 janejane 讚我好 BB ,要努力啲 keep 住呢個 BB 樣至得呢。
      係媽媽先影到我咁柔和嘅一面,因為爸爸無耐性呢,卡卡。
      呢度我哋都係第一次嚟,好寧靜好少人,玩得特別放心,環境仲唔錯呢。

      刪除
  7. 碌碌都係鍾意行山多啲喎! 啲行山相笑得開心啲! (^0^) (^0^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 緊係.........唔駛比狗狗追,行山開心啲。

      刪除
  8. 呢條行山徑望大橋個view 好正啊 ^^ 仲要係行引水道乾乾淨淨 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度無車真係好難離到,環境真係好正,位於高山上面,下次再行入啲........睇吓有無新發現。

      刪除
  9. 圓咕碌有時間來坐下啦。

    回覆刪除
  10. 圓咕碌條頸繩好靚呀!超帥氣!

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 有無咁誇呀? 係又唔錯呢 , 卡卡~!!

      刪除