廣告

2014年5月27日 星期二

黃昏遊大棠


5月25日星期日

夏天一到 , 我嘅節目就只有兩種 , 一係游水一係夜遊 , 今日唔駛沖涼 , 所以就去咗大棠玩呢~!! 


泊好車已經係黃昏六點半 , 近近地响燒烤場呢邊行一陣~!! 



嚟到緊係要 high 吓草




有得同大自然玩遊戲 , 我就好滿足呢~!! 




睇吓我跑得幾開心




跑到熱哂 , 要坐低休息吓




快啲影啦 , 就嚟天黑喇~!!!!!!!!! 




都係坐响涼亭舒服啲




玩咗半個鐘 , 要提早走喇.................




因為爸爸比蚊針到屎屎吓



為咗爸爸著想 , 唯有走呢 , 咁就渡過咗一個愉快嘅週日~!! 




30 則留言:

  1. 碌碌! 你爸爸真偉大呀! 唔單止保護你同媽咪, 重捨己為人咁 "比蚊針" 哈哈! 下次爸爸要噴晒全身先唔會比蚊針啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸已經著咗長褲,只係無噴雙手,因為佢話行燒烤場應該無蚊針,點知.........雙手針咗7吓,又腫又痕,迫住提早走呢,卡卡。

      刪除
    2. 話比你知吖.........媽媽著短褲無噴蚊怕水都無蚊針呢,卡卡。

      刪除
  2. 見到圓咕碌笑得咁甜,就知佢好開心啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..........黃昏行真係舒服好多,所以我玩得好開心。

      刪除
  3. 我呢邊近排嘅天氣係上午酷熱下午狂風爆雨,出唔出街都麻鬼煩呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩.........咁嘅天氣唔出街好過呢。

      刪除
  4. 呢排好熱,係黄昏叫好少少,不過好過日日倒水

    回覆刪除
    回覆
    1. 咕碌仔有得跑就開心呢

      刪除
    2. 33 度高温 , 真係熱屎人同狗 , 今個禮拜媽媽決定同我去游龍舟水呢~!!

      刪除
    3. 哈哈............森里真係了解我 , 有得跑就超開心~!!

      刪除
  5. Same as me baby...I love see & smell the grass too^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同靚姐姐都鐘意大自然 , 難怪我哋咁啱 key 呢~!!

      刪除
  6. 跑得好快呀~~個樣仲好Q添^^
    叫爸爸去到先穿長衫長褲咪可以玩耐DD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到草地就忍唔住要..............跑跑跑~!!
      吓? 點得呀.............到時我怕爸爸中暑呢 , 卡卡~!!

      刪除
  7. 呢輯相就睇到爸爸一定非常專注影相,所以俾蚊子針完又針,影得好靚呀!BB又合作啦!又有咁可愛的pose,BB你有冇自己睇返o架?我幫你睇左好多次啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. janejane 講得無錯 , 爸爸要趁太陽未落山前影..............先夠光 , 所以不停比蚊針呢~!!
      我當然有份睇啦 , 要睇吓爸爸影得我靚唔靚仔呢~!! ^0^

      刪除
  8. 咁嘅天氣真係難為了狗狗, 熱辣辣. ;笠痴痴

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓? 媽媽咁錫我 , 點會難為我呢 , ee 諗多咗喇 , 我哋去到..............嗰太陽都曬唔到落地 , 我不知玩得幾開心呢~!!

      刪除
  9. 夏天的草同陽光都好靚啊,夏天都係黃昏行舒服好多,但代價係比蚊針~T_T~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯..............黃昏行真係好舒服 , 不過係怕比蚊追住針呢 , 卡卡~!!

      刪除
  10. 哩d係攝影師夏天影相嘅代價囉, 不過影得咕碌仔咁靚仔, 爸爸比蚊針下都冇計喇, 係嗎!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. Grey ee 講得啱,不過爸爸話遲早中登革熱病呢,卡卡。

      刪除
  11. 夏天我在 HK 必買滴露沖身,真係無蚊蟲理身,你叫碌 Daddy郊遊前先用滴露沖身,睇吓 work 唔 work la, 等碌碌可以玩耐 D. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 ee 呢個小貼士,等我話比爸爸知先。

      刪除
  12. so happy!! 大棠泊車難唔難架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一時時啦,如果黃昏去........一定有位泊呢。

      刪除
  13. ee 早2日出左街幾小時, 回家就中暑了, 感冒即時發作, 幸好早發現食了藥, 結果總算痊癒了, 你們一家出外也要多帶點水及傘以防萬一呀 ^.<

    回覆刪除
    回覆
    1. ee 你都要保重身體呀,呢啲天氣真係又焗又熱,好易中暑架。
      謝謝ee關心,咕碌家會小心呢。

      刪除