廣告

2014年5月13日 星期二

世上只有媽媽好


5月11日星期日

好耐無見大家.............有無掛住我呢 ? 上個禮拜因為天氣唔好..............所以無帶相機出街 , 爸媽趁停咗雨帶咗我落樓下公園行吓 , 就係咁.............偷懶咗一個禮拜無寫 blog 呢~!! 

今日係一年一度嘅母親節 , 藉著呢個日子 , 我當然要一盡孝道 , 好好錫錫媽媽 , 雖然天文台掛咗黃雨警告 , 但係都無損我同爸爸為媽媽安排好哂嘅節目 , 聰明嘅爸爸一早睇咗天文台個 apps , 知道屯門無落雨 , 咁我哋就同媽媽去屯門食個 lunch , 然後................去咗屯門某個公園度行吓~!! 



第一次嚟呢個公園..............當然要坐定定影番張相留念 ~!! 




呢啲天氣出街真係好舒服






睇吓我幾鬼馬?






媽媽見到我呢個笑容 , 就即刻冧哂呢~!! 






知道媽媽鐘意望海 , 就冒險同媽媽嚟咗呢度~!! 






呢度風景真係唔錯 , 仲好好風






望完海揾張櫈坐吓先






媽媽快啲過嚟呢度坐吖






睇吓我同媽媽幾 sweet 






真係謝謝天公造美 , 可以比到個咁 sweet 嘅母親節比我同媽媽呢~!! 





祝大家母親節快樂~!!!!!!!!! 




26 則留言:

  1. 碌碌, 你媽咪見到你健健康康, 又食得, 又瞓得, 又玩得, 就已經日日都係母親節啦! (^皿^)b

    回覆刪除
    回覆
    1. 你點知架?媽媽真係咁同我講呢,keke。
      我估B姐姐嗰媽媽都係咁諗呢。

      刪除
  2. 碌BB,我梗係掛住你啦!好彩你有咁多靚相,時時都有得睇啫!
    嘻嘻!有d打格仔相喎!
    媽媽抱得你咁sweet,你有冇錫錫佢呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........為咗你呢個 VIP ,我叫爸爸影多啲靚相比你睇,係咪好滿意呢?
      緊係有錫媽媽啦,仲想錫埋你呢,卡卡。

      刪除
    2. 我昨晚見到你地背面張相,都覺得碌媽媽頭髮剪短左,又唔敢肯定呢!今日睇翻之前嘅blog,真係喎!正面張相就唔太覺得喇!

      刪除
    3. Jane Jane 唔發覺係正常嘅,哈哈............因為你眼中只會留意我一個,何況媽媽不嬲都鐘意低調,佢無所謂呢。

      刪除
  3. 雖然平淡,但咁至幸福,sweet sweet o既母親節

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀........平淡是福,我哋好知足呢。

      刪除
  4. 碌碌媽咪剪咗頭髮,夠哂清新 summer look, :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽呢個短頭髮,其實剪咗成個月,出咗幾篇 blog 一直都無人提,估唔到 Angelo 發現到,媽媽好開心呢。

      刪除
  5. 祝願每天都是母親節, 天下所有母親都健康快樂,
    碌碌咁乖仔, 何止媽媽, 我地個個都錫你呀....

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽每日放工返屋企,我就貼身跟住佢,無論佢响廚房煮飯又好,响廳睇電視又好,我都一定痴住媽媽,所以媽媽話只要有我响身邊,日日都係母親節呢。
      祝願所有母親,母親節快樂。

      刪除
  6. 陪媽媽吹風真係好sweet sweet 喎~
    圓咕碌健健康康就係送俾媽媽既最好禮物啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係感謝天公造美,玩完返屋企先落雨,咁我至有機會同媽媽過一個咁sweet嘅母親節。
      我估呢個都係 Jim 媽嘅心願嚟呢,所以Jim Jim 同我都要健健康康呢。

      刪除
  7. 為什麼用冒險來形容同媽媽去看海o既? 怕下雨?

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe........因為嗰個公園唔比狗入架,比食蕉發現咗.......就唔可以陪媽媽望海,係咪好冒險呢,卡卡。

      刪除
  8. So sweet~Please send my regards to your mummy~Belated Happy Mother's Day!^^

    回覆刪除
  9. 媽媽剪左頭髮喎^^
    你地一家人日日都過節咁開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次去大澳已經剪咗呢,不過無blog 友仔發現咋,卡卡。
      係呀.........好似你同大爺咁.........日日都咁sweet呢。

      刪除
  10. 咕碌仔有無惜惜媽咪同“整蛋糕”孝敬媽咪呢?~ 哈哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我日日都錫媽咪架,蛋糕緊係由媽咪整比我食呢,卡卡。

      刪除
  11. 有圓咭碌咁乖的小朋友陪,心都甜晒啦去邊都無所謂啦~^O^~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀........咕碌對我嚟講........真係好重要呢。

      刪除