廣告

2014年4月9日 星期三

清明節


4月5日星期六

今日係清明節 , 難得一日放晴 , 加上爸媽提早拜咗山 , 屈咗成兩個禮拜嘅我..............今日終於有街街去 , 欣澳我嚟喇~!!!!!!!!

山長水遠嚟到 , 要跑番夠本至得~!! 



跑呀.................跑.........................




飛起咗呢 , 卡卡




跑完好滿足嘅樣子




聞吓啲花花先
(柔情嘅一面)




有陽光.................就有笑容 , 仲有餵食樣睇添~!! 


 



我真係好鐘意同陽光玩遊戲




周圍行吓 , 八吓


 


真係寫意




快樂就係咁簡單




媽媽又偷影我去廁所




遇見新朋友仔 




打吓招呼先




原來係個女仔嚟




佢叫"包包"................得2歲咋 , 好活躍呢~!! 




同佢玩咗一陣................. , 係時候返屋企 lu~!! 



今日我玩得好盡興 , 又 happy , 屈悶清走哂喇 , Yeah~!!!!!!!!





30 則留言:

  1. 圓咕碌~~ 估唔到你竟然有裝女仔 “裙底” 嘅癖好 (@///@)

    回覆刪除
    回覆
    1. he........hee..........禮貌上要咁做,何況佢都有聞我架,卡卡。

      刪除
  2. 圓咕碌你正面笑笑相真係好鬼可愛 XDDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 發自內心嘅笑容,又真係幾可愛嘅。

      刪除
  3. 碌BB,嘻!又有相睇啦!今晚再慢慢歎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀........過兩日又有新相睇呢,卡卡。

      刪除
    2. 我晨早來睇你啦!^_^
      飛起咗呢< 呢張好似兔仔咁..
      快樂就係咁簡單< 呢張笑得好甜..

      刪除
    3. 呢輯相我都好滿意自已嘅笑容 , 易滿足就係咁簡單~!!

      刪除
  4. 難得放晴,可以出外跑跑,開心呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 悶咗兩個禮拜,難得天公造美,一定要跑返夠本。

      刪除
  5. 碌碌, 呢位新女朋友仔好狂野look喎! 碌碌都係襯啲斯文啲好啲! 嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 包包唔係我杯茶,B姐姐知架,我都係鐘意斯文嘅女仔多啲呢。

      刪除
  6. 咕碌仔四萬咁口個張相真係經典, 可愛小狗狗嘅代表作, 媽媽好嘢! \(^0^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 話比ee 知吖................滿足嘅笑容都係我嘅殺手鐗嚟架 , 媽媽好鐘意捕捉我最自然嗰面比大家睇 , 唔知ee 有無同感呢?

      刪除
  7. 電兔出塲,個為食樣好可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鐘意跑草地架 , keep 住跑步對身體好有益 , 為食樣嗰張相我都好鐘意架 , 卡卡~!!

      刪除
  8. 近影碌碌開心樣果幾張相好靚呀, 有草跑真係特別開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰張相係媽媽嘅傑作 , 佢最鐘意捕捉我自然嘅一面~!!
      知我者莫仔仔媽呢 , 我至愛跑草地架~!!

      刪除
  9. YEAH 終於可以同陽光玩遊戲啦^^
    影得包包好飄逸啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 太陽伯伯消失咗成兩個禮拜 , 難得佢出現 , 真係要玩番夠本呢~!!
      包包可以賣洗髮水廣告呢 , 卡卡~!!

      刪除
  10. 飛起咗呢<<<<<<<<<<<成隻可愛兔仔樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 就嚟復活節咪扮吓兔仔比大家睇 , 最緊要大家睇得開心呢~!!

      刪除
  11. EE 都係剛病好九成咋, 咳到肺甩 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 月ee 要保重身體呀,試吓鄧橙,止咳好有效呢。

      刪除
  12. Oh finally can see you now...last night can't go to see you so scared leh...^^
    When you become rabbit jump very very kawai ne~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心靚姐姐睇返我個 blog , 我都好驚同你失去聯絡呢~!!
      復活節扮吓兔仔 , 大家都睇得開心 , 我又跑得開心 , 哈哈.............一舉兩得~!!

      刪除
  13. 圖一.......仲以為便便中......
    真係跑得好快.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈............便便...............呢啲相我唔肯影架 , 太核突呢~!!
      無出街成兩個禮拜 , 趁有太陽仲唔跑返夠本咩 , 卡卡~!!

      刪除
  14. 擁抱大自然係好正嘅樂事,睇見你個樣真係好開心呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我嚟講...............有爸媽陪住..................又有街去 , 我就最快樂呢~!!

      刪除