廣告

2014年4月25日 星期五

復活節第一激遊大澳


4月18日星期五

一連幾日復活節公眾假期 , 爸媽一早就幫我安排好哂所有節目 , 今日第一激就係約咗朱屎 family 一齊暢遊大澳 , 等我呢位導遊介紹一吓大澳有咩嘢好去處啦 , 去片~!! 



到咗大澳碼頭 , 當然要影張相留念~!! 



嚟到大澳一定要食呢度嘅大大粒魚旦


 


 
魚旦超彈牙 , 又大大粒 , 好好味呢~!! 


 



仲有一定要食新鮮整嘅滷水墨魚 , 同埋飲解渴嘅紫貝天葵~!! 



 
 



啲大人掃完一輪街 , 嚟到呢間幼稚園 , 見到牆上呢幅代表大澳嘅畫 , 就揾我呢個 model 客串一吓~!! 
 

 

沿途會發現一啲咁有特式嘅裝飾





大家如果想了解多啲大澳 , 不況入呢度行吓呢~!! 






今日都好多人 , 所以沿途都要媽媽抱住 , 無得落地






咁大個仔都係第一次同鯊魚影相 , 有少少驚添~!! 






上次嚟無食到芝士焗蠔 , 今次柴娃娃一齊食 , 真係好鮮甜好美味






好可愛嘅雞泡魚裝飾






好懷舊嘅店鋪






行咗咁耐................帶大家嚟呢間 Cafe 嘆個 high tea , 特別鳴謝 : 殷師奶嘅好介紹



 

坐响咁舒適嘅櫈等位 , 真係好寫意





tiramisu 同 coffee 係無得輸嘅 , 仲有木康布甸都好滑好味道



 



爸爸叫咗呢碗麵就不值得推介 , 啲麵太淋好難食






响咁舒服嘅露天環境 high tea , 一定要影番張全家福留念~!! 






响呢度望出去 , 對面仲有間中國式嘅房子






望向另一邊 , 風景超正






臨走同朱屎 family 影張合照留念






咁耐無見朱屎 , 依然咁靚女呢






行到嚟呢間時裝舖 , 坐响門口影張相 , 點知吸引咗一大班人圍觀影我 , 搞到媽媽即刻抱我走 , 最好笑係..............原來啲人以為我係呢間舖嘅 PR 狗 ~!! 






終於行到嚟村口喇................






過咗呢條橋





我同朱屎就可以自由活動呢






呢條木橋係比啲村民出入用嘅






同朱屎影番張合照留念






經過呢間屋 , 呢隻狗狗原本 down 响度休息緊 , 點知見到我哋就即刻企起身 , 仲不停請請 , 到我哋走都未郁過 , 因為又有其他人影佢相 , 呢隻真係名符其實嘅 PR 狗呢 , 卡卡~!! 






咁大個仔都未坐過龍船 , 坐上去影張相威吓先






行咗一圈...................係時候回程 lu 





其實大澳有好多地方行 , 好似呢間咁有特式嘅貓 cafe 





 牆上嘅畫都係用返大澳做題材





仲有好多生動嘅貓咪畫賣





點少得各式各樣嘅紀念品 , 鐘意貓咪嘅人仕 , 一定唔可以錯過呢~!! 




鐘意飲茶嘅朋友仔 , 又可以行吓呢間茶莊





當然唔少得買返啲大澳特產






生活响大澳嘅狗狗 , 原來都好寫意






仲有貓咪.............都肥肥白白






相信呢度嘅花膠係有保証嘅 , 因為價錢一啲都唔平呢 , 卡卡






睇埋個日落.................坐六點班船出返屯門





响屯門攞車 , 然後落元朗食雞粥 , 食到九點先各自回家 , 今日玩得真係好盡興 , 返到屋企洗完手腳吹埋毛 , 我就即刻揾周公傾計 , 咁就過咗假期嘅第一日~!! 



34 則留言:

  1. 假日真係好多人,無得落地行都無辦法,怕人地踩到你呀~~
    坐船好方便,又快好多!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..............估唔到咁多人 , 原本我哋嚟大澳係行山架 , 點知天氣太熱..............怕中暑 , 所以改為 hea 遊大澳呢~!!

      刪除
  2. 好充實嘅旅誌, 叻叻小導遊, 讚一個! 静静地話你知吖, ee未去過大澳呢, 今次睇黎都要去吓囉....^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦...............原來 Grey ee 未去過大澳 , 咁就要抽時間去行吓 , 睇吓花花呢~!!

      刪除
  3. 返咗幾次香港都無去過大澳,下次返香港一定要去

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀.............難得返嚟香港 , 一定要去大澳行吓食吓嘢呢~!!

      刪除
  4. 雖然去佐甘多次大澳,但剛剛先醒起自己原來從未在大澳嘅 cafe hea 過呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.............唔緊要啦 , 實有機會呢~!!

      刪除
  5. 大澳多咗新嘢喎,有機會要去行下先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得約埋三五知己一齊行 , 包你有個美好回憶呢~!!

      刪除
  6. 我都未去過大澳, 重以為大澳會人煙好少, 睇你啲相都好多人去. 都要搵日入去行吓先!

    回覆刪除
    回覆
    1. B姐姐,大澳好好行架,又多地方hea,一定啱你去呢。

      刪除
  7. 碌BB,幾時都咁得人鍾意!瞓覺前都來見你一面o架呢!^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. janejane 點解咁夜都未瞓?對身體唔好呢。
      我都唔知開心定唔開心好,你咁夜嚟探我,卡卡。

      刪除
    2. 日頭都來探你呀!嘻!

      刪除
    3. 抵錫 , 我又有新 blog 上 , 記得支持支持呢~!!

      刪除
  8. oh @0@ 影得好,我又幾年無入過去大澳啦.... 看完妳D相,要找時間入去 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝森里讚賞,大師入到大澳.........一定會影到好多靚相呢。
      媽媽生日去咗你介紹嘅瀛川食日本放題,啲食物真係又新鮮又好味,謝謝你的好介紹。

      刪除
  9. sola cafe 個view 又正又舒服, 下次入去都要去試下^^
    一直 dick唔起心肝去大澳就係因為太多人了=.="

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.......除咗平日去先有可能少人,假日一定多人呢。
      Solo Cafe 啲甜品真係好得,coffee 又好飲,有機會一定要試試呢。

      刪除
  10. 咁多人都可以影咁多靚相,好叻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. he......hee.........為咗影靚相,真係要花少少時間呢。

      刪除
  11. 人多到好似旺角, 一定要抱, 碌碌同朱屎靚女張合照好自然呀....
    見唐狗休息在鋪有帆布的地上. 證明主人錫佢...讚

    回覆刪除
    回覆
    1. ee, 媽媽抱我咁耐,都無話過辛苦,加上一入到村就有得free run ,我都玩得好開心呢。
      大澳嘅狗狗真係幾幸福架。

      刪除
  12. 朱屎個貴婦 look 完全搶晒你鏡, 你紳士少少比ee 讚佢一次 :p

    回覆刪除
  13. 圓咕碌,你嗰樣太可愛喇!如果你做 PR 狗狗,店舖的生意一定多好多呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈............見嗰日反應咁熱烈 , 我都信做PR 狗一定會好好生意呢~!!

      刪除
  14. 回覆
    1. 嗰度啲甜品真係好得 , 同甜品師傅傾過計 , 佢真係用個心嚟做甜品 , 所以佢啲cheese cake 都一樣咁高水準呢~!!

      刪除
  15. 回覆
    1. 你咁鐘意貓咪,呢篇blog一定滿足到你,卡卡。

      刪除
  16. Oh...so surprise can see 木康布甸 there...I think just can find at Macau leh
    The baked oyster soooooo amazing nei ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈........靚姐姐唔講都唔知,木康布甸係出自澳門,香港依家有好多地方都食到呢。

      刪除