廣告

2014年4月13日 星期日

夏天將至...........又係時候去扮靚靚~!!


4月8日星期二

明明今日爸媽要返工 , 點解六點鐘都唔見爸爸起身 , 原來佢哋今日攞咗假..............同我去日本姐姐度扮靚靚 , 天氣開始熱 , 係時候剪返短啲呢~!! 


呢身清爽 look 迎夏日 , 一定無有怕



電眼 + 側頭 look , 暈未 ?




未就嚟多張凝望相




暈得一半 ? 咁就要睇埋呢張 BB 相喇




壓軸...............萌爆可愛碌嚟喇~!! 



希望大家鐘意我呢個 new look 呢~!! 



42 則留言:

  1. 碌碌,你的眼神,表情,想表達些甚麽?????
    哦!!!!!!我明了. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈............明白就好喇~!!

      刪除
    2. No. 1 發達啦! Dad Dad Mama 又拎住零食 dum 我擺 post.
      No. 2 仲未有得食 ka??????
      No. 3 唔制吖
      No. 4灘頭吓先
      No. 5 同 Dad Dad Mama 無計嘅,黎啦,盡情影啦!

      以上情節純屬虛構,如有雷同,實屬巧合! @.@ *^.^*

      刪除
    3. 哇咔咔.........Angelo 真係好想像力,不過劇情唔係咁呢。

      刪除
  2. 俾圓咕碌你電到暈得一陣陣

    回覆刪除
    回覆
    1. 要唔要搽白花油? 我好樂意幫忙呢 , 卡卡~!!

      刪除
    2. 唔駛白花油,我要圓咕碌o黎錫醒我

      刪除
    3. 錫錫?要問吓我個女神先.........!!

      刪除
  3. 碌碌轉任何look 都一樣咁可愛咁萌哩

    回覆刪除
  4. 碌BB,我昨晚就睇完你先瞓o架!呢輯相張張都正!殺c人啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 碌媽媽真係了解我鍾意碌BB邊個樣!多謝你地呀!抱抱!

      刪除
    2. 媽媽話一定要滿足 jane jane 你呢,卡卡。

      刪除
  5. OMG~This time dun know why~Special love you side look...can see the layer grooming very nice one ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本姐姐越嚟越了解我,遲啲媽媽建議我不如剪返個星星都教授頭,一定仲靚仔呢。

      刪除
  6. 見到個標題已經食定暈浪丸先睇啦! 我最鍾意第四張, 好卡娃兒呀! (*3*) (*3*) (*3*)

    回覆刪除
    回覆
    1. B 姐姐真係醒目,食定暈浪丸,嗰張相影到我好 BB 樣呢。

      刪除
  7. 剪完頭髮靚靚呀,我好喜歡你這張紫色寶坐﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 羊羊真有眼光,嗰張床係我擁有嘅床之中.........最貴嘅一張床,仲係有羽絨响裏面,好舒服呢。

      刪除
  8. 可愛極了^0^ 萌得殺死人了^0^

    回覆刪除
  9. 嘩、嘩、嘩......靚得你呀,俾100個讚圓咕碌!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我响fb嗰專頁有175個讚,加埋 Man Man 嘅100個讚,好嘢未試過有咁多個讚呢,開心屎我呢。

      刪除
  10. 你真係扮得唔錯, 我家貓少爺就無用了, 一出街就玩嘔泡, 無貓用 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 形象對我嚟講..............真係好重要 , 可能貓爺唔鐘意打扮呢 , 卡卡~!!

      刪除
  11. 回覆
    1. 出街無咁熱,清爽啲會舒服啲呢。

      刪除
  12. 咁靚仔, 電暈ee喇! 最仲意張BB相, 好萌呀....@.@

    回覆刪除
    回覆
    1. Grey ee , 暈咗咪証明我真係萌爆呢,卡卡。

      刪除