廣告

2013年9月16日 星期一

喜愛夜蒲

9月13日星期五
 
今日媽媽約咗我嘅好朋友"哈比"仲有佢妹妹"卡卡" 細佬"德德"一齊去大棠行山 , 四點鐘嚟到我屋企樓下接我同媽媽 , 見太陽咁猛烈..............响山腳嘆個下午茶先 , 坐到五點二個字開始天蔭蔭先揸車上山呢~!!
 
 
夜蒲一: 行山 , 天氣咁熱..............行黃昏先會舒服啲~!!

 
開始夜蒲喇...............
 
 
 
由細識到大嘅好朋友"哈比"

 
 
 

"卡卡"妹妹
 
 
 
 
一放繩..............聞吓草草先
 
 
 
 

跟住大人開始行山喇
 
 
 
 

睇吓我蒲得幾開心
 
 
 
 

"卡卡"妹妹係時候要剪毛毛lu , 啲毛長到睇唔到隻眼呢~!!
 
 
 
 

"德德"細佬無咗兇我 , 開始接受我呢~!!
 
 
 
 

行到天開始黑..............加快腳步行落山~!!
 
 
 
 

媽媽仲掛住影彩霞 , 比蚊針到屎屎吓~!!
 
 
 
 

四個小朋友跟住哈比媽走
 
 
 
 
落山途中..............月亮都出來 lu
 
 
 
 

夜蒲二:  行完山落咗元朗食dinner
 
 

 
 
去咗一間食意粉嘅餐廳 , 呢杯係桂花茶 , 淡淡嘅桂花香味 , 香而不甜 , 一個字"正"
 
 



頭盤: 雜菜沙律





主菜: 蟹肉忌廉意粉 , 超多蟹肉 , 汁調教得唔錯 , 略嫌意粉硬咗少少
 
 


仲有好好味嘅羊扒同洋蔥圈 , 因為掛住食無再影相呢~!! 食到九點要走人lu , 返到屋企仲要比媽媽洗手腳吹毛毛 , 搞到十點先有得瞓 , 我開始愛上夜蒲 , 哈哈.............!!







 
 

33 則留言:

  1. 彩霞﹠月亮,同埋圓咕碌,都好靚^^~

    回覆刪除
  2. 宜家五點幾去行山嘅溫度啱啱好~ 有啲光影到相但又唔會熱

    回覆刪除
    回覆
    1. 係行得好舒服,不過真係超多蚊,一停低想影張相就比蚊咬,無心機影呢。

      刪除
  3. 真係好幸福的小狗, 全港所有郊野公園都俾佢去勻晒喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好咁講.........我仲有好多地方未去過呢,好高興見番你。

      刪除
  4. 碌碌,今次有咁多兄弟一齊行,係咪特別開心呢!(^_^)
    今次爸爸無同行,所以啲蚊蚊就針媽媽呢! (>_<)"

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.......比bb姐姐估中咗添, 無爸爸响度......媽媽就叫苦連天呢,噴咗蚊怕水都無用,又難怪媽媽無心機影相,今次有咁多朋友仔陪我行,我當然開心呢~!!

      刪除
  5. 個半月唔錯, 令令.... 小朋友, 夜蒲要小心啊, 要跟實爸爸媽媽呀 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽响屋企影咗張仲靚呀,遲啲叫佢send 比你睇吖,ee一定會鐘意呢~!!

      刪除
  6. 4個小朋友一齊落山,碌碌好乖仔,有哥哥風範,行到最後,保護好朋友同細過你嘅弟弟妹妹..讚

    回覆刪除
    回覆
    1. 我行最後......係因為要照顧媽媽呢,ee諗得我好好呢~!!

      刪除
    2. ee唔係諗得你好,你真係好乖仔哩 ^0^

      刪除
  7. 個個都係靚仔靚女, 當然圓咕碌最型喇! 冇人擋住d蚊蚊,咕碌媽係咪好miss咕碌爸呢? ^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. Grey ee 最識氹我開心,he.........hee.............錫啖先,媽媽比蚊針嗰陣時............真係掛住爸爸,仲好明白爸爸比蚊咬嘅苦況添。

      刪除
  8. 黃昏時出去玩,會冇咁熱啱晒你地喇。
    桂花茶我都好鍾意飲架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲天氣唔夜蒲真係唔得呢,桂花茶清新而香甜真係好好味,ManMan 真係有品味。

      刪除
  9. 夜d出動梗係舒服d,無咁熱
    祝你地一家3口中秋節快樂

    回覆刪除
  10. 卡卡個頭真係好爆,好好笑

    回覆刪除
  11. 今晚月圓,唔知圓咕碌有咩夜蒲大計呢?
    中秋愉快~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會同爸媽去賞月,祝你中秋節快樂。

      刪除
  12. 請教一下圓咕碌媽咪,點樣可以知道我留左言給網友,係邊度可以知道網友已經回覆左我?,(除左去網友個網誌度睇。)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個blog 左上角有個B字按一吓,再按"更多"去Gmail,按"Gamil"社交網絡 , 就會見到你留言同回覆留言,希望幫到你呢~!!

      刪除
    2. 以上係手機板,電腦板按完B字>按Gamil>社交圈就會見到你啲留言同回覆留言呢~!!

      刪除
    3. 也可以去 "文章清單"(在筆形符號傍) 內看到每一編文章的 "留言次數" (有一個類似說話的圖形) 如果有人留言就會有數字出現.

      刪除
    4. 係呀係呀............唔記得咗呢個功能添 , 謝謝bb 姐姐提點呢~!!

      刪除
  13. 黃昏行真係舒服好多, 雖然話入秋但有時都仲係好熱啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀.......話就話入咗秋,但係都仲好熱,所以夜蒲係唔錯嘅節目~!!

      刪除
  14. 強颱風"天兔"逼近香港, 唔好夜蒲喇,要乖乖地同爸爸媽媽留係屋企呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道.......我呢兩日有媽媽陪住我响屋企,唔出街都無所謂呢~!!

      刪除