廣告

2013年9月2日 星期一

忍著淚說一聲Goodbye


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 620)






9月2日星期一

打從由2007年開始寫呢個blog 到現在 , 不經不覺已經有六年光景 , 好開心响度認識到一班忠實嘅blog 友(其實我已經當咗你哋係我嘅朋友) , 陪我經歷所有嘅生活點滴 , 無論開心定唔開心 , 有你哋嘅支持同鼓勵 , 心中總是暖暖的 , 藉著最後嘅呢一篇blog ...............衷心感謝你哋陪我同咕碌仔走過嘅呢段日子~!!


要我接受離開yahoo blog 初時真係有啲唔開心同無奈 , 不過人總要向前看 , 經過幾日嘅時間 , 心情已經平靜過來 , 仲揾到一個合適嘅地方搬家 , 雖然仲未有時間去寫第一篇blog , 因為依家正努力搞緊back up , 過多幾日先有時間去update , 希望往後嘅日子依然有你們成為我生活嘅一部份~!!!!!!!!!!  再一次感謝大家~!!!!!!!!!!!! 記得留低你哋嘅新地方 , 方便日後聯絡呢~!!

沒有留言:

張貼留言