廣告

2013年5月25日 星期六

人人都可做畫家


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 438)

5月25日星期六

今日介紹比大家嘅小玩意就係" 數字畫 " , 數字畫名符其實係有好多數字响幅畫度 , 只要大家跟住啲數字嚟上色 , 人人都可做畫家 , " 數字畫 " 可分為中國畫同西洋畫 , 首次試畫嘅我 , 揀咗西洋畫嚟畫 , 貪顏色夠鮮艷奪目呢~!!

呢幅就係我揀嘅" 歐洲小鎮 "




盒內已附有顏料同畫筆 , 有無留意所有顏料都印有數目字~!!




只要跟住畫布內的數目字同顏料的數目字嚟畫 , 就可以成為畫家 , 話咁快我就畫咗一半呢~!!




每日畫一種顏色 , 唔駛一個月就完成我第一幅" 數字畫 " 畫完好有滿足感~!!!!!!!!




為隆重其事................當然要由我個寶貝仔幫我剪綵呢~!!!!!!!!!


 

畫畫唔只可以陶冶性情 , 仲可以訓練耐性 , 又可以減壓 , 真係一舉兩得 , 大人同小朋友都啱 , 希望大家都鐘意我介紹嘅" 數字畫 "小玩意~!! 謝謝收看~!!



特別鳴謝呀月小姐~!!

6 則留言:

  1. Wt's the pretty paint indeed❥❥❥

    回覆刪除
    回覆
    1. 話比靚姐姐知吖...........媽媽畫呢幅畫少咗好多時間陪我玩,我唔開心咗一排,好彩媽媽識做揾我幫佢剪綵,我就原諒佢啦,估唔到完成品係咁靚呢。

      刪除
  2. 圓媽媽, 及小咕碌, 我又來了

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無見KY 你呢 , 原來你我哋又做鄰居呢~!!

      刪除
  3. 毛媽:咁啱嘅...我都有玩數字油畫,我發覺淺色嗰啲真係好難蓋住啲數字。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係同你好啱 key , 我每隻色塗幾次先蓋到啲數字呢 , 仲有一幅未畫 , 遲啲得閒啲就動筆畫~!!

      刪除