廣告

2013年5月7日 星期二

獨一無二的禮物


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 618 )

5月5日星期日

今日爸爸媽媽要去萬麗酒店食lunch buffet , 所以我要响屋企瞓個晏覺等佢哋返嚟接我去街街 , 四點左右返到嚟...............爸媽即刻攞相機同袋帶我去郊遊~!!

近近地由呢度行去"大欖涌水塘" ~!!




嚟到水塘心情特別靚~!!




爸爸响牆上發現一條脫咗殼嘅蛇皮~!!




嚇到我跳咗上呢舊石度~!!




都係同爸爸一齊坐會安全啲~!!




沿樓梯行多一段路就回程~!!




上次嚟水塘啲水得好少 , 我同爸媽可以行落下面個小島 , 今次比啲水覆蓋咗 , 只可以企响呢度影相相呢~!!




玩咗個幾鐘要行番落山攞車 , 時間唔早呢~!!

*********************************************************************************************************************************************************************************************************
產品介紹

响日本訂咗差唔多成個月嘅禮物 , 終於收到喇 ,  一定要同大家分享吓~!!


登登登...............鄧.................就係呢個咁靚嘅士多啤梨蛋糕碗(限量版)~!!




有幾特別? 係獨一無二刻有我個名同生日日期~!!




比個近鏡大家睇清楚啲 , 係咪好靚呢? 媽媽同我都超鐘意~!!





********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
小食介紹

再同大家分享一啲美味可口嘅食物 , 早前媽媽响Dogville 買咗呢隻"美國有機椰子油" 南瓜味五星曲奇比我食~!!




係Dogville 獨家嘅產品 , 聽講椰子油對狗狗皮膚好好 , 增強免疫能力 , 對一啲狗狗經常會手腳痕癢 , 皮膚容易紅 , 毛色唔靚 , 食咗好有幫助呢~!!




除咗南瓜味, 仲有香蕉味 , 咁有益嘅小食..................媽媽當然唔會錯過呢~!!


******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

5月7日星期二

今晚媽媽放工返嚟响信箱收到由星加坡寄嚟嘅郵包~!!




拆開原來係一份包裝得好靚嘅禮物~!!





係一個識咗好耐嘅blog 友送比媽媽嘅生日禮物 , 哈哈..............估唔到我都有份呢~!!




謝謝咁有心嘅姐姐 , 佢知道我哋好鐘意去行山 , 買咗保凍嘅袋同保凍嘅鴨鴨比媽媽 , 而我份禮物就係一條閃令令嘅collar , 再一次謝謝靚姐姐呢~!!

沒有留言:

張貼留言