廣告

2013年5月29日 星期三

雨後陽光


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 435)

5月26日星期日

今朝起床街外下著雨, 還以為要和爸媽在家渡過 , 好彩天公造美, 下午三時開始太陽伯伯出來開工 , 媽媽話要等到四點無咁熱先開車出發 , 近近地同我去大棠行~!!


上到嚟大棠...............估唔到呢度天蔭蔭又大風 , 影完呢張相預備出發行山 , 點知..............又落起雨來~!!
































唯有跑番去停車場嗰涼亭避雨 , 避住雨心情依然咁靚~!!




等咗一陣..............停咗雨就急不及待响呢個公園仔玩一陣先~!!




跑完草地又上樓梯八掛一番~!!




爸媽決定帶埋雨傘出發 , 嚟到燒烤場等媽媽去洗手間 , 又做影后比爸爸影~!!




過咗閘口...............跑吓草地先~!!




睇吓我個笑容就知我玩得幾開心~!!




原本打算由呢度行上山 , 行咗一陣...............爸爸已經比蚊針咗8個地方 , 搽咗蚊怕水都咬得咁厲害 , 唯有行番落石屎路算數~!!



咁晏都比我撞到隻poodle 朋友仔~!! 同佢say 完 hello 就走lu~!!




行到嚟呢度...............好大風 , 吹到我頭髮都亂了~!!


 


媽媽話要响度抖吓涼 , 欣賞吓風景 , 我當然樂意陪住媽媽啦~!!




休息完我哋決定回程 , 睇吓我行得幾寫意~!!




話咁快就行到嚟閘口嗰大草地~!!




等爸爸去埋洗手間就坐車回家lu~!!




今日行咗個半鐘頭路程 , 舒舒服服咁行...............都行到爸爸媽媽出咗一身汗 , 放假做吓運動對我哋一家人嚟講真係一件樂事 , 咁就渡過咗一個愉快嘅週日lu~!!





4 則留言: