廣告

2013年5月31日 星期五

夏天bear bear 碌


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 695)

5月28日星期二

今日明明係星期二 , 奇怪爸爸媽媽唔駛返工 , 仲走咗去嘆茶 , 嘆完茶返嚟...............原來係帶我去扮靚靚 , 今次我哋唔去西貢 , 改咗去新開嘅大埔分店 , 仲揾咗另一個日本姐姐幫我扮靚靚添 , 出嚟嘅效果係點? 哈哈...............媽媽就好滿意 , 爸爸就仲未睇得慣我個new look , 仲話我有啲似莎莎 , 真係比爸爸激屎我喇~!!


登..............登..............登.................鄧..................呢個就係我個夏天 look ~!!



大家話似唔似隻莎莎呢~?




今次叫姐姐偷薄同剪短d 對耳仔~!!




body 依然剪剩3mm , 手腳今次都剪得短過上次~!!                                  




頭仔細得嚟圓過上次~!!




唔知大家對我個new look 又有咩嘢睇法呢~?




媽媽放咗我第一張相上fb , 好彩個個朋友都話好睇 , 仲讚我靚仔得嚟似bb , 我先放下心頭大石咋~!!  

4 則留言: