廣告

2013年2月7日 星期四

再接再厲


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 470 )

2月3日星期日

臨近農曆新年...............媽媽公司忙到無停手 , 加上屋企又要大掃除 , 又要換利是錢 , 又要辦年貨 , 又要去花墟買花 , 公司又要食團年飯 , 所以呢篇blog 咁遲先出到呢~!! 話說上次去南生圍多車到塞車..................搞到有警察嚟抄牌 , 我哋焗住要轉地方玩 , 估唔到今次比媽媽估中咗...............今日真係無咩嘢人 , 唔知關唔關臨近新年個個都好忙 , 所以無時間入嚟玩呢~!!


今日天蔭蔭 , 長滿蘆葦草嘅南生圍依然美麗~!!




第一時間嚟大草地玩吓先~!!





跑完草地..............嚟景點影吓相~!!





條橋修葺過..............坐定定影都唔怕跌落水~!!


當然唔少得同媽媽影番張合照留念~!!





沿途有好多千層樹~!!





嚟到士多...............hea 住食番碗豆腐花 , 呢隻貓咪坐咗响我前面瞓覺 , 一啲都唔怕我~!!





爸爸忍唔住影吓佢 , 真係好可愛呢~!!





食飽飽...............沿呢條橋欣賞吓沿途風景~!!





見到呢個牌...............





決定行去睇吓~!!





話咁快就嚟到lu ~!!





扮搭完船上岸 , 似唔似呢~!!





揾咗好耐...............先揾到呢個有利位置近距離影蘆葦草~!!





我仲同媽媽玩捉迷藏 , 睇我唔到.................睇我唔到 , 快啲嚟捉我啦~!!





最後都比媽媽捉到我呢~!!

 



玩咗三個幾鐘頭 , 雨越落越大 , 係時候返屋企 lu ~!!




今日好開心認識到一家人 , 佢哋好鐘意我 , 又同我影合照留念 , 又好緊張我 , 當有隻大狗行緊過嚟時...............ee 仲即刻叫媽媽抱起我 , 流露著對我嘅嗰份關心 , 我同媽媽都感受到 , 希望有緣再遇上~!! 仲有幾個靚女姐姐同我按摩摩 , 舒服到差啲瞓著咗呢 , 今次南生圍之旅收獲良多 , 又好難忘呢~!!



註: 過兩日(星期六)出埋篇賀年篇 , 記得留意~!!







沒有留言:

張貼留言