廣告

2013年2月16日 星期六

初三豪玩迪迪尼


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 376 )

2月12日星期二

大年初一 , 二爸媽要去拜年 , 今日係大年初三(赤口) , 我相信好多人都唔會揀呢一日去拜年 , 順理成章變咗我去街街嘅日子 , 多士 family 一早約咗我哋去迪士尼玩 , 順便拜埋年呢~!!


嚟咁多次迪士尼都係第一次入嚟呢度 , 仲可以近距離見到火車經過 , 超開心呢~!!




點少得同媽媽影合照留念~!!





多士媽開心到不停攬住兩個女影合照呢~!!





媽媽仲構思到坐响個垃圾桶上面影單人相 , 用消毒濕紙巾抹乾淨先坐 , 打頭陣係家姐"多士"~!!





去完日本返嚟嘅" Creamy "





跑到熱哂嘅我





我哋仲買咗士多啤梨味嘅米奇雪條坐响水池度食 , 大人同小朋友都食得好開心~!!





食完雪條消暑哂 , 繼續我哋個行程~!!





謝謝多士family 比利是我 , 仲送咗座富士山玩具比我呢~!!





兩姐妹著得咁靚 , 又帶住名牌collar , 好貴氣~!!





咁貴氣當然要同兩姐妹影番張合照留念~!!





嚟度許願池許番個願先................身體健康 , 世界和平 , 人人有工開.................





話咁快就嚟到度假區~!!





到咗碼頭 lu~!!





多士熱到飲咗幾杯水~!!





Creamy 都係呢..............女仔都係愛靚唔愛命~!!





影埋呢張相入酒店玩呢~!!





今次用另一個角度影 , 效果唔錯~!!





又同媽媽影吓 sweet 合照~!!





咁大個心心 , 一定要影呢~!!





再行入啲................近距離影酒店~!!





Creamy 影完就輪到家姐"多士"





點少得我呢個model 呢~!!





難得入嚟...............同媽媽周圍影吓~!!





睇到我個笑容就知我玩得好開心~!!





多士同Creamy 都好happy ~!!





連帶多士爸媽都好開心呢~!!





影完相走去跑草地 , 好似置身於外國咁呢~!!





我仲好受小朋友歡迎~!!





玩咗咁耐...............先比食蕉發現咗 , 走人lu~!!





Creamy 玩到唔捨得走~!!





多士就好滿意今次行程~!!





臨走同兩位靚女影多張大合照留念~!!





歡樂時光過得真快~!!





走lu~!!





影埋呢張相去攞車食飯~!!





多士都贊成~!!





Creamy 都話肚餓~!!





睇得出多士family 好滿意今次呢個奇妙旅程~!!





迪士尼下次再見~!!




攞完車................向深井陳記出發 , 六點左右到達 , 嚟呢度由多士媽話事 , 因為佢想食燒鵝 , 呢餐由媽媽請客 , 慶祝多士媽生日 , 食飽飽就各自回家 , 上到車我攰到瞓著咗 , 今日玩得好盡興呢~!!






沒有留言:

張貼留言