廣告

2013年2月20日 星期三

初八水塘行大運


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 407)

2月17日星期日(年初八)

今日爸媽約咗幾個識咗廿年嘅好朋友响屯門飲茶順便拜年 , 其中一對已經生咗一個可愛嘅BB女 , 雖然大家有咗家庭少咗出嚟見面 , 但感情一啲都無變呢~!!  聽媽媽講大家都有講有笑 , 三個鐘嘅快樂時光好快就過去, 係時候各自回家 , 謝謝Emily ee 送盒咁名貴嘅朱古力比爸媽~!!  爸媽返到屋企即刻同我去街街 , 四點幾出發 , 近近地揀咗去深井行水塘~!!


去到五點鐘 , 好彩太陽伯伯仲未收工 , 照住我呢個甜美笑容~!!




我哋沿住水塘行.................





等我周圍探索吓先.................





呢度真係好舒服~!!





下面有條橋.................行唔行樓梯落去呢~?





媽媽話太晏唔行咁遠 lu~!!





都係快啲返媽媽度~!!





話咁快就行完.................回程喇~!!





好耐無一家人行山~!!





真係好寫意~!!





不經不覺玩咗成個鐘...............係時候要走lu~!!





行完大運我哋仲欣賞埋咁靚嘅夕陽先返屋企呢~!!




咁就過咗愉快嘅一天~!!

沒有留言:

張貼留言