廣告

2012年9月11日 星期二

選舉日行蹤要秘密


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 826)

9月9日星期日

今日係一年一度嘅選舉日, 爸爸媽媽每年都有去投票 , 今年都唔例外 , 佢哋食完 lunch 返嚟..............就不停刨選舉資料 , 見佢哋咁忙..............唯有瞓個晏覺先 , 媽媽話天氣太熱黃昏先同我出街街~!!

六點幾嚟到秘密花園................就撞到一家六口大家庭 , 睇吓佢哋對我幾熱情~!!




佢哋個主人同媽媽講................爸爸媽媽係人哋唔要收養返嚟..................跟住就生咗3個仔女 , 有一隻係之前養開嘅約瑟 , 佢個主人話: 估唔到大家庭係咁嘈呢~!!





同佢哋玩咗一陣...............佢哋要走 lu  , 得番我一個响草地玩~!!





我掛住不停同人say hello , 爸爸唯有影吓日落相~!!





跑到熱哂................媽媽要我坐定定吹吓海風休息吓~!!  




順便做吓 model 比爸爸影~!!





沿海旁行...............開多咗條新路...............有夜景睇之如仲行得好舒服~!!




街燈照耀下.................影返張型仔相先~!!


  


呢張夠哂 cool , 我鐘意~!!


 

行到七點半係時侯走喇.................爸爸媽媽話同我落深水埗小菜x食 dinner , 好嘢可以見到好耐無見嘅老細 , 佢由細睇到我大架仲好錫我添 , 去到門口依然咁多人响度等位 , 老細認得我..............唔駛一分鐘就比咗個冷氣位我哋坐~!!   一家人一齊食飯真係開心 , 媽媽比咗少少魚同飯我食 , 九點半埋單走人 , 爸爸媽媽趕住去投票 , 投完票先返屋企呢 , 今日我玩得好開心 , 又跑得好落力 , 所以洗完手腳我就攰到返房瞓覺豬~!!

沒有留言:

張貼留言