廣告

2012年9月4日 星期二

33.2 度高温下 , 唯一的娛樂~!!


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 718)

9月2日星期日

今日天朗氣清 , 襯托著藍天白雲 , 爸爸媽媽見咁猛太陽走咗去嘆個茶先 , 留低我响屋企瞓個晏覺 , 差唔多四點先返嚟接我 , 33.2度高溫下唯有去游水~!!

嚟到有二隻咁可愛嘅狗狗歡迎我~!!




呢度咪就係寵物宅囉~!!





响呢度識咗呢位新朋友仔 , 佢叫小朱 , 佢個男主人同媽媽講買小朱返嚟係想要toy size , 點知變咗 mini size , 好無奈~!! 唉..............都唔明養咗二歲都仲咁介懷呢件事, 小朱都好可愛姐~!!





跑咗一陣 , 熱咗身................係時候落水游~!!





其實游水唔駛點用力...............冼住嚟游就 o.k.~!!





話咁快就游到岸邊~!!





show 吓我身上兩塊雞扒先................!!





呢隻狗狗因為太肥 , 所以嚟游水減肥~!!





今日有三隻大狗一齊游 , 呢隻係其中一隻~!!





佢哋對我太熱情 , 我唔多like , 媽媽唯有比我坐响出面休息吓~!!





點知又遇著呢隻咸濕狗 , 老友..............我唔係基架 , 快啲行開啦 , 佢唔肯行開我唯有鬧爆佢 , 鬧佢都要擒我 , 我反抗.................佢竟然咬我 , 好在爸爸抱起我抱得快咋 , 嚇到媽媽即刻上前睇吓我有無受傷 , 好彩無事咋~!!





啲大狗游完................我先至落番水游~!!





成個泳池得番我一個游~!!





好爽呢~!!





包場真係正~!!!!!!!!!!





來來回回不停游~!!





游到夠鐘.................





上返岸 lu





咁快就游咗九個字~!!





好滿足呢~!!





等媽媽攞番啲按金.................





就坐車車返屋企洗白白吹毛毛 , 咁就過咗一個愉快的週日~!!

沒有留言:

張貼留言