廣告

2012年7月4日 星期三

夏天look


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 912)

6月27日星期三

今日爸爸媽媽唔駛返工 , 攞咗一日大假陪我入西貢扮靚靚 , 因為夏天已經來臨, 所以今次個身會鏟剩3mm咁短 , 耳仔依然keep 住短耳 , 放低咗我比日本姐姐 , 佢哋走咗去嘆茶 , 今次剪咗三個鐘頭 , 最大驚喜係...............爸爸專登走咗去一間好出名嘅雪糕店買士多啤梨雪糕比我食 , 有雪糕食連媽媽响邊都唔知呢~!!  日本姐姐見到我嘅食相都咗一跳呢~!!

我個new look 靚唔靚呢~?





今次呢條紫色絲帶 , 太女仔喇~!!!!!!!!





企定定比媽媽影張全身相先~!!




有啲地方都要媽媽同我修番齊 , 所有相都係修齊哂先影嘅~!!!!!!!!!! 希望大家鐘意我呢個新look 呢~!!  

沒有留言:

張貼留言