廣告

2012年7月25日 星期三

夏日消暑甜品


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 1079 )榮登Yahoo 精選 Blog

7月22日星期日

今日係中國節氣嘅大暑日, 媽媽話要煲冬瓜去吓暑 , 咁我呢~??  食咩嘢可以消暑...............就係我至愛嘅牛乳雪糕喇~!!!!!!!!!

媽媽買得比我食嘅..............成份一定要健康 , 呢隻無糖 , 無防副劑嘅雪糕 , 就最啱我口味呢~!!


  

為咗食...............我好合作架~!!

 



開蓋喇..................






聞吓先.................真係好香豆乳味喎~!!



  

我唔客氣喇~!!!!!!!!!!


  


食雪糕要懂得享受~!!


 


識得慢慢嘆就最識食~!!
 

 


好似我咁食就啱喇..................




yummy







真係好好味呀))))))))))







咁快就收蓋...............唔比攞走呀~!!!!!!!!!!







媽媽話每次只可以食少少, 最多1/5 杯, 原來我食咗1/5 杯, 所以要等今晚先再有得食呢~!!
 
 



話咁快就消完暑.............., 今日打風天氣又熱又焗 , 原本媽媽打算夜晚同我去公園行 , 可惜落雨取消咗 , 哈哈...............唯有比雪糕我食補番數啦~!!







沒有留言:

張貼留言