廣告

2012年6月6日 星期三

新路線@屯門


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 817)

6月3日星期日

今日好開心...............唔駛做貓頭鷹夜遊 , 因為太陽伯伯瞓晏咗 , 爸爸趁住天蔭蔭十點幾同我哋出發去屯門行山 , 今次仲行咗條新路線添~!!!!!!!!!!

泊好車行前幾步就見到呢個牌 , 不過我哋今次唔係行呢度~!!




係由呢條路出發.................





影番張起步禮相先.................!!





沿途行哂石屎路.................行到嚟虎地村呢個牌~!!





跟住落幾拾級樓梯~!!





就見到呢條長長嘅橋.................呢度就係我哋今次行嘅目的地~!!





"藍地灌溉水塘" , 估唔到環境真係咁靚~!!!!!!!!!!





媽媽好鐘意呢度 , 覺得好優靜 , 所以同我影番張合照留念~!!





咁優美嘅環境不難發現蜻蜓嘅踪影~!!





欣賞完咁靚嘅環境 , 沿樓梯行番上去 , 好彩我唔駛行咋~!! 媽媽抱住我行番上去 , 行到爸爸媽媽上氣唔接下氣呢~!!





呢段路真係好好行又舒服 , 個幾鐘頭就行完 , 睇我個樣就知我好滿意呢~!!





哈...............唔知下次又去邊到玩呢~??


5 則留言: