廣告

2012年6月13日 星期三

入水能游 , 出水能跳


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 840)

6月10日星期日

今朝落過一場雨 , 以為去街街無望 , 點知到咗下午...............又出番個太陽比我 , 又熱又焗嘅情況下...............2012年下水禮開鑼 lu ~!!!!!!!!!

濶別一年無游過水 , 當然要熱吓身先啦~!!





我游呀................





游..................





就算有個波波阻住我................





都無有怕呢~!!





估唔到今日得4個小朋友游 , 佢哋仲走過嚟請教我點游到無水花呢~!!





身為教練嘅我 , 當然好樂意試範一次比大家睇~!!





頭要仰高..............左右手輪住撥水 , 唔駛太用力 , 冼住咁游就 o.k. 呢~!!





最緊要手腳協調~!!





話咁快就游到池邊~!!





上水喇..............





就係咁簡單呢~!!!!!!!!!!





游咗半個鐘..............坐低休息吓先~!!





泳池隔離有個草地................過去行吓先~!!





田徑我都唔弱架................咁啱又有個欄响度~!!





等我表演跨欄項目比大家睇~!!





係咪跳得唔錯呢~!!





呢啲就叫做入水能游 , 出水能跳呢~!!




玩咗個幾鐘................去洗白白 lu  , 洗完白白坐車車返屋企 , 媽媽知我好討厭呢度嘅風機 , 決定返屋企先同我吹毛毛 , 媽媽真係抵錫~!!  今次嚟呢度游水有啲失望 , 啲水好 dirty , 舊年都仲好乾淨 , 今年就...............差咁遠 , 媽媽話下次同我去沙灘游仲好~!!










沒有留言:

張貼留言