廣告

2012年1月28日 星期六

屈咗兩個禮拜喇~!!!!!!!!!


由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 294)

1月22日(年廿九)

今日係年廿九 , 媽媽响年廿八已經洗乾淨哂間屋 , 所以今日雖然凍咗啲............爸爸媽媽話點都要同我出街行吓, 就係咁.............我哋近近地去咗大棠~!!!!!!!!

泊好車行上嚟閘口..............見到好靚嘅炮仗花 ~!!!!!!!!!




呢張相係媽媽偷影我...............望住爸爸行去廁所~!!





點解咁耐都未返架??





行得喇..............沿途見到好多紅葉枯萎响地上~!!





比爸爸揾到一千零一棵紅葉樹~!!





咁凍估唔到仲見到蝴蝶添~!!!!!!!!





片地紅葉...............感覺好淒美~!!!!!!!!!





紅葉枯萎...............又到另一棵樹開滿花~!!!!!!!!!!!





唔知呢啲叫咩嘢花, 不過好靚 , 爸爸媽媽都係第一次見呢~!!





行咗兩個鐘 , 係時候回程 lu ~!!





回程時遇見呢隻poodle , 佢個身掛住兩個波波 , 隨風飄浮 , 好得意呢~!!





今日媽媽話我好叻叻..............全程肯著住衫行 ~!!





行咗兩個鐘 , 同爸爸媽媽去偉記嘆番個 Tea 先 , Bye Bye ~!!!!!!!!




話比大家知吖..............屈咗兩個禮拜响屋企 , 一嚟到大棠.............我就不停跑.............跑...............跑 , 爸爸媽媽見到我玩得咁開心 , 佢哋好安慰 , 佢哋仲話咁凍同我嚟行山都係值得架................哈哈~!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言