廣告

2012年1月19日 星期四

提早食蛋糕慶祝

由Yahoo Blog 搬過嚟(累積瀏覽 454)

1月19日星期四

今年我嘅生日撞正年廿八 , 咁啱又撞正公公正日生日 , 媽媽嗰日要同公公食晚飯慶祝 , 所以我要提早慶祝生日呢~!! 加上嗰蛋糕媽媽一個月前訂, 但係都訂唔到我生日正日 , 嗰日已經比人訂咗 lu , 咁唯有提早3日訂................提做慶祝呢~!!!!!!!!!!

今年媽媽訂咗個4寸迷利蛋糕 , 細細個夠哂我食~!!





嘩................個蛋糕好得意呀 , 仲係我至愛嘅蕃薯味添~!!!!!!!!!!




呢條煲呔係爸爸媽媽送比我嘅生日禮物 , 靚唔靚呢~??





等我許個願先...............



許完願.................我就有得食 lu , 媽媽話要分幾日食 , 每日食四分一舊 , 到咗我生日正日...............仲食緊蛋糕慶祝呢 , 哈哈~!!!!!!!! 話比大家知.............個蛋糕真係好好味 , 我唔駛一分鐘就食哂 , 仲不停問媽媽比 , 當然媽媽無添加比我呢 , 哈哈~!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言